خانهاخبار
گلکسی زد فولد 4 در لیست گواهی FCC قرار گرفت

گلکسی زد فولد 4 در لیست گواهی FCC قرار گرفت

گوشی تاشو نسل بعدی سامسونگ احتمالا 19 مرداد معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۲۱

جدیدترین دستگاه قرار گرفته در لیست گواهی آمریکایی FCC گوشی تاشو نسل بعدی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 است که از شناسه مدل SM-F936U بهره می‌برد. طبق لیست FCC، گلکسی زد فولد 4 از قابلیت Smart Transmit کوالکام برای آپ‌لینک بهبود یافته برخوردار خواهد بود.

image

رندر گلکسی زد فولد 4

همانطور که انتظار می‌رفت، گلکسی زد فولد 4 از تمامی انواع شبکه از 2G تا mmWave 5G پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این گوشی تاشو با قابلیت پشتیبانی از ax بروز شده است. همچنین در لیست FCC اشاره شده است که گلکسی زد فولد 4 به مانند نسخه قبلی خود از قلم هوشمند اس پن پشتیبانی خواهد کرد.

شایان ذکر است شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که گلکسی زد فولد 4 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، حافظه رم 12 گیگابایتی و نسخه حافظه داخلی 1 ترابایتی بهره خواهد برد. منبع تغذیه این گوشی تاشو به احتمال زیاد باتری 4400 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی گلکسی زد فولد 4 می‌توان تاخوردگی نمایشگر کمتر، دوربین‌های بهتر و بدنه عریض‌تر اشاره کرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا در تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد در طی رویداد گلکسی آنپکد رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)