خانهاخبار
اپل واچ مقاوم‌تر برای ورزش‌های سنگین امسال عرضه می‌شود

اپل واچ مقاوم‌تر برای ورزش‌های سنگین امسال عرضه می‌شود

مارک گورمن افشاگر معتبر اپل در آخرین پیش‌بینی‌های خود در مورد مدل جدید مقاوم‌تر اپل واچ که قرار است امسال عرضه شود، اظهار نظر کرده است.
۱۴۰۱/۴/۱۸

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین اظهار نظر خود در مورد اپل واچ‌های امسال گفته که اپل در حال کار بر روی یک نسخه مقاوم‌تر از اپل واچ، نسبت به نسخه استاندارد است که مخصوص ورزش‌های سنگین ساخته شده است و صفحه نمایش بزرگ‌تر و بدنه‌ای از یک  فلز محکم‌تر دارد که بهتر می‌تواند در موقعیت‌های تحت فشار و سخت، مقاومت کند.

این دستگاه جدید برای ورزشکاران، کوهنوردان و سایر افرادی که شرایط سخت‌تری را هنگام استفاده از ساعت‌های اپل تجربه می‌کنند تدارک دیده شده است. اندازه صفحه نمایش آن تقریبا دو اینچ خواهد بود که بزرگ‌تر از اندازه نمایشگر ۱٫۹ اینچی اپل واچ ۷ فعلی خواهد بود.

image

 

این صفحه نمایش تقریبا ۷ درصد بیشتر از اپل واچ ۷ مدل ۴۵ میلی‌متری است و وضوح صفحه نمایش آن ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل خواهد بود. گورمن معتقد است که اپل ممکن است از فضای اضافی صفحه نمایش برای ارائه معیارهای تناسب اندام بیشتر در آن واحد برای اپل واچ جدید استفاده کند.

هنوز هیچ نام قطعی برای این مدل جدید بی‌سابقه در اپل واچ‌ها وجود ندارد، اما از ویژگی‌های جدید این ساعت می‌توان به مقاومت در برابر ضربه و محافظت بیشتر توسط بدنه فلزی‌اش اشاره کرد که قطعا می‌توان گفت آن فلز به مانند مدل استاندارد آلومینیوم نخواهد بود. این صفحه نمایش دارای شیشه مقاوم به ضربه و خرد شدن خواهد بود و اپل قصد دارد که باتری بزرگ‌تری را هم در این مدل جای دهد تا زمان طولانی‌تری را برای انجام کارها دوام بیاورد.

این نسخه اپل واچ که متمرکز بر ورزش‌های سنگین و موقعیت‌های سخت است، قرار است در کنار اپل واچ سری ۸ که در اواخر امسال معرفی می‌شوند و همچنین مدل جدید اپل واچ SE به روز شده معرفی و عرضه شود. جدای از بدنه  بزرگ‌تر و بادوام‌تر، نسخه اسپورت و مقاوم اپل واچ جدید همان عملکرد و ویژگی‌های اپل واچ سری ۸ را خواهد داشت.

شایعات حاکی از آن است که اپل واچ سری ۸ دارای یک تراشه S8 است که از نظر مشخصات و قدرت، مشابه S7 و S6 در اپل واچ‌های سال‌های قبل است؛ همچنین اپل واچ ۸ ظاهرا قرار است به یک حالت کم مصرف به روز شده و ویژگی‌های جدید سلامتی که به آن امکان نظارت بر دمای بدن را می‌دهد، مجهز شود. از نظر ظاهری هم شایعاتی وجود دارند که بالاخره قرار است طراحی جدیدی را در مدل امسال شاهد باشیم، اما فعلا نظر قطعی در این مورد وجود ندارد.

شما از کدام دسته از کاربران هستید؟ آیا اپل واچ مقاوم‌تر را برای ورزش‌های سنگین ترجیح می‌دهید یا قصد خرید مدل استاندارد را دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)