خانهاخبار
جزئیات جدیدی از دوربین گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است

جزئیات جدیدی از دوربین گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است

به تازگی افشاگری با رد شایعات قبلی درباره نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ، اذعان داشت که گلکسی زد فولد 4 از طراحی دوربین نسل قبلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۴/۱۵

در حالی که هنوز یک ماه به رونمایی رسمی از گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 باقی مانده است، شایعات و گزارش‌های غیر رسمی زیادی پیرامون نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ منتشر شده است. در این راستا، اکثر شایعات اشاره داشته‌اند که گلکسی زد فولد 4 از سخت‌افزار قدرتمند، دوربین بهبود یافته و طراحی مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد که البته با تغییراتی جزئی نیز همراه خواهد بود.

شایعات دیگر نیز اظهار کرده‌اند که محل تاخورگی لولای نمایشگر گلکسی زد فولد 4 کمتر از قبل مشخص خواهد بود. به علاوه، رندرهایی نیز از این پرچمدار تاشو منتشر شده بود که نشان می‌داد طراحی دوربین گلکسی زد فولد 4 مشابه دیگر پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 22 الترا خواهد بود به طوری که دیگر خبری از جزیره دوربین‌ نیست و سنسورها به صورت مستقیم در زیر هم قرار می‌گیرند.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام TechTalkTV در توئیتر اعلام کرده است چینش دوربین‌ها در گلکسی زد فولد 4 تغییر محسوسی نخواهد داشت و همچنان با طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهد بود. در این راستا، انتظار می‌رود دوربین‌ها در جزیره و در زیر هم قرار بگیرند.

این افشاگر ادعا کرده است که دوربین اصلی گلکسی زد فولد 4 سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود که عملکردی در حد یک پرچمدار خواهد داشت. شایعات قبلی همچنین اعلام کرده بودند که گلکسی زد فولد 4 از لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری نیز بهره خواهد برد. در مقایسه، گلکسی زد فولد 3 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری مجهز است.

image

شایان ذکر است که با بهبود کیفیت و عملکرد گلکسی زد فولد 4، سامسونگ قصد دارد تا توجه کاربران بیشتری را به گوشی تاشو خود جلب کند چرا که اکثر کاربران از عملکرد نسبتا ضعیف دوربین‌های گوشی‌های تاشو غول کره جنوبی ابراز نارضایتی داشته‌اند. حالا اما با بهبود دوربین گلکسی زد فولد 4 شاید بتوان را یکی از گوشی‌های برتر سال 2022 دانست.

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی زد فولد 4 می‌توان به وزن پایین‌تر، بدنه مقاوم‌تر و نسبت تصویر عریض‌تر اشاره کرد. به علاوه، سخت‌افزار گلکسی زد فولد 4 نیز احتمالا تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به همراه سری گلکسی واچ 5 در تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)