خانهاخبار
برچسب قیمتی وان پلاس 10T در لیست آمازون بریتانیا دیده شد

برچسب قیمتی وان پلاس 10T در لیست آمازون بریتانیا دیده شد

عضو جدید سری وان پلاس 10 با قیمتی نزدیک به هزار دلار روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۱۴

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی موردانتظار وان پلاس موسوم به وان پلاس 10T امروز در لیست فروشگاه آمازون بریتانیا قرار گرفت و قیمت آن مشخص شد. طبق این لیست، جدیدترین گوشی وان پلاس با قیمتی برابر با 800 پوند عرضه خواهد شد که با تبدیل آن به دلار به قیمتی حدود 960 دلار می‌رسیم. شایان ذکر است که این قیمت برای کانفیگ حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگاباتی وان پلاس 10T ثبت شده است. البته باید اشاره کرد که صفحه فروش وان پلاس 10T اندکی پس از قرارگیری در وبسایت آمازون به دلایل نامعلوم حذف شد.

image

لیست فروشگاه آمازون همچنین تایید کرد که وان پلاس 10T به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. نمایشگر این گوشی نیز از نوع امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌ی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی همراه خواهد بود. در پنل پشتی وان پلاس 10T نیز دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. خوشبختانه در لیست آمازون ذکر شده است که وان پلاس 10T همراه با آداپتور شارژ، کابل USB و قاب محافظ عرضه خواهد شد.

image

هفته گذشته نیز تصاویر رندری جدیدی از وان پلاس 10T همراه با مشخصات فنی احتمالی آن در دسترس قرار گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 150 واتی، دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و نمایشگر 6.7 اینچی اشاره کرد. به علاوه، به نظر می‌رسد اسلایدر هشدار که به نوعی امضای طراحی برند وان پلاس محسوب می‌شود در وان پلاس 10T وجود ندارد در حالی که وان پلاس 10 پرو به این ویژگی مجهز است. به هر روی، شایعه شده است که وان پلاس 10T در طی ماه میلادی جاری معرفی شود و در نتیجه، انتظار می‌رود به زودی جزئیات جدیدی از زمان رونمایی آن در دسترس قرار بگیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)