خانهاخبار
سه نسخه جدید مک استودیو در دست توسعه است

سه نسخه جدید مک استودیو در دست توسعه است

همزمان با آمدن چیپست M2 اپل، انتظار می‌رود همه کامپیوترهای اپل سیلیکونی از جمله مک استودیو هم نسخه‌های جدید از M2 مجهز شوند.
۱۴۰۱/۴/۱۴

مک استودیو یکی از جدید ترین محصولات اپل به حساب می‌آید که البته هیچ شخصی، انتظار رونمایی از آن را نداشت. کوپرتینویی‌ها با رونمایی از این دستگاه، مجددا اهالی تکنولوژی و کاربران خود را سورپرایز کردند.

مک استودیو یکی از قوی ترین محصولات مبتنی بر سیستم عامل مک به حساب می‌آید که بسیاری از افرادی که در حوزه ویرایش تصویر یا کار با نرم افزارهای گرافیکی مشغول به کار هستند، روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

با توجه به موفقیت و افزایش محبوبیت روز افزون این دستگاه، جای تعجبی نیست اگر اپل آن را توسعه داده و قصد معرفی از مدل‌های جدید آن را داشته باشد.

یکی از توسعه دهندگان نرم افزارها با نام Pierre Blazquez به تازگی موفق به کشف نشانه‌هایی از مدل‌‌های جدید مک استودیو شده است. این محصولات با شماره ساخت Mac14,5، Mac14,6 و Mac14,8 همراه هستند.

image

تصویری از نسخه فعلی مک استودیو اپل

او البته تا به حال به این موضوع اشاره نکرده که کدهای یاد شده را در چه قسمت مشاهده کرده است. به همین دلیل نمی‌توان مطمئن بود که شماره ساخت‌ های یاد شده، به صورت کامل به مک استودیو های جدید مربوط باشد.

مک استودیو در حال حاضر در دو مدل با شماره ساخت های زیر روانه بازار شده است:

  • نسخه M1 Max با شماره ساخت Mac13,1
  • نسخه M1 Ultra با شماره ساخت Mac13,2

او همچنین مدعی شده است که کدهای یاد شده داخل یک نسخه نرم افزار عمومی و قابل دانلود مشاهده شده و او به هیچ عنوان به عضویت بخش insider در نیامده یا با این افراد در ارتباط نیست.

او در پایان اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که نسخه نرم افزاری اشاره شده مدت هاست که به صورت رایگان ارائه شده و بسیاری از افراد آن را دانلود و مشاهده کرده‌اند.

با توجه به این که تا به حال هیچ خبری در مورد مدل‌های جدید مک استودیو در رسانه‌های خبری مطرح نشده، نمی‌توان هیچ حرفی در مورد این اتفاق زد. اما کوپرتینویی‌ها در یکی از رویدادهای خود، به نسخه جدیدی از مک پرو اشاره کردند که در آینده نزدیک معرفی و روانه بازار خواهد شد. صحبت‌ هایی در مورد نسخه جدید آیمک پرو هم از گوشه و کنار به گوش می‌رسد. به نظر شما شماره ساخت‌ های یاد شده به مدل‌های جدید مک استودیو مربوط است، یا پای دستگاه دیگری در میان است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)