خانهاخبار
اپل واچ سری 8 به شما اطلاع می‌دهد که تب دارید

اپل واچ سری 8 به شما اطلاع می‌دهد که تب دارید

مارک گورمن افشاگر معتبر و خبرنگار بلومبرگ، امروز خبرهای جدیدی از اپل واچ سری ۸ داده است.
۱۴۰۱/۴/۱۳

به گفته مارک گورمن افشاگر قابل اعتماد خبرگزاری بلومبرگ، اپل واچ سری ۸ قادر خواهد بود که به کابر در صورت داشتن تب اطلاع دهد. این ویژگی به لطف وجود سنسور دمای بدن میسر شده است. او در نسخه اخیر خبرنامه Power On خود گفته که اپل واچ سری ۸ با توجه به اینکه سنسور جدید دمای بدن، تست‌های داخلی اپل را با موفقیت پشت سر گذاشته، به این سنسور مجهز خواهد شد.

گورمن خاطر نشان کرده که با این حال او معتقد است که این سنسور هم برای سری ۸ استاندارد و هم برای مدل مقاوم جدیدی است که برای ورزش‌های سنگین طراحی شده است. برخلاف دماسنج‌های اختصاصی سنتی، اپل واچ به کاربران اجازه نمی‌دهد که دمای فعلی بدنشان را به طور مستقیم بخوانند، اما در عوض مستقیما به کاربران هشدار خواهد داد که تب دارند.

image

 

قسمتی از اظهارات گورمن به شرح زیر است:

شما امسال می‌توانید انتظار برخی ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت را در اپل واچ امسال داشته باشید. در ماه آوریل (فروردین) من گزارش دادم که اپل قصد دارد تشخیص دمای بدن را به مدل‌های سری ۸ خود اضافه کند، با این فرض که این قابلیت در طول آزمایش داخلی به جمع‌بندی نهایی رسیده است. اکنون معتقدم که این ویژگی هم برای اپل واچ استاندارد سری ۸ و هم برای یک نسخه مقاوم جدید که ورزشکاران ورزش‌های سخت و سنگین را هدف قرار می‌دهد، استفاده خواهد شد.

قبل از ماه آوریل گورمن گفته بود که احتمال استفاده اپل از حسگر دمای بدن در اپل واچ ۸ کم شده است. از آن زمان، ظاهرا اشتیاق برای این ویژگی در اپل افزایش یافته است و به پیشرفت این قابلیت پایبند بوده است. اپل بارها حسگرها و قابلیت‌های سلامتی جدیدی را به اپل واچ اضافه کرده است که آخرین مورد آنها سنسور اکسیژن خون در اپل واچ سری ۶ بود.

علاوه بر حسگر جدید دمای بدن، انتظار می‌رود اپل واچ سری ۸ همان طراحی اپل واچ سری ۷، و پردازنده استفاده شده در سری ۶ و ۷ را نیز حفظ کند. همچنین گورمن امروز خاطر نشان کرده که اپل واچ سری ۸ ممکن است دارای نمایشگرهای به روز شده باشد.

در صورت بدون تغییر ماندن طراحی اپل واچ ۸ و اضافه شدن سنسور دمای بدن آیا شما این محصول را خریداری خواهید کرد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)