خانهاخبار
تبلت جدید نوکیا با شناسه مدل TA-1462 در لیست گواهی FCC قرار گرفت

تبلت جدید نوکیا با شناسه مدل TA-1462 در لیست گواهی FCC قرار گرفت

به تازگی تبلتی متعلق به برند نوکیا موفق به کسب گواهی FCC شده است و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفته است.
۱۴۰۱/۴/۱۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تبلتی متعلق به برند نوکیا در در لیست گواهی FCC قرار گرفته است که به احتمال زیاد همان تبلت نوکیا T10 خواهد بود. شناسه مدل این تبلت برابر با TA-1462 است و از مشخصات فنی مانند نمایشگر 8 اینچی و باتری 5100 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.

image

تبلت نوکیا T10 در چند وقت گذشته موضوع بحث بسیاری از اخبار و گزارش‌های مختلف بوده است و حالا با قرارگیری آن در لیست گواهی FCC شایعات عرضه زودهنگام بیشتر از قبل قوت گرفته است. به طور کلی، گواهی FCC بیانگر عرضه یک محصول در آینده‌ای نزدیک است و در این راستا، انتظار می‌رود به زودی جزئیات بیشتری از تبلت جدید نوکیا در دسترس کاربران قرار بگیرد. در حال حاضر، تبلت نوکیا T20 در بازار موجود است و باید دید این تبلت جدید در مقایسه با نوکیا T20 چه تفاوت‌هایی دارد.

image

شایان ذکر است که انتظار می‌رود تبلت نوکیا T10 به عنوان محصولی مقرون به صرفه روانه بازار شود. به علاوه، از مشخصات فنی احتمالی آن نیز می‌توان به نمایشگر 60 هرتزی، عمر باتری یک روزه و شارژ 10 واتی اشاره کرد. در بخش دوربین، نوکیا T10 از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. اتصالات تبلت نوکیا T10 نیز مطابق انتظار شامل Wi-Fi، شبکه 4G و بلوتوث خواهد بود. البته هنوز نمی‌توان به طور قطع مطمئن بود که این تبلت دیده شده در لیست گواهی FCC همان نوکیا T10 است و باید منتظر ماند تا دید چه جزئیاتی از طرف HMD اعلام خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)