خانهاخبار
احتمال معرفی یک ایرباد جدید در رویداد ۲۱ تیر شرکت ناتینگ

احتمال معرفی یک ایرباد جدید در رویداد ۲۱ تیر شرکت ناتینگ

یک افشاگر نسبتا معتبر تصاویری منتشر کرده که ادعا می‌کند ایرباد جدید شرکت ناتینگ است و در رویداد معرفی ناتینگ فون 1 قرار است رونمایی شود.
۱۴۰۱/۴/۱۱

در روز ۱۲ جولای مصادف با ۲۱ تیر شرکت ناتینگ در نهایت اولین گوشی خود را به طور کامل رونمایی خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که ممکن است این گوشی تنها محصولی نباشد که در این رویداد معرفی می‌شود. Mukum Sharma که یک افشاگر نسبتا پرکار و با سابقه است، تصویری از یک ایرباد را افشا کرده که ظاهر آن نشان می‌دهد متعلق به شرکت ناتینگ است، این محصول گرچه از نظر ظاهری با مدل کنونی یکسان است، اما تفاوت‌هایی هم در آن وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

image

 

به نظر می‌رسد که اگر حتی در این مراسم شرکت ناتینگ ایرباد جدیدی را معرفی کند، یک تازه‌سازی جزئی را نسبت به مدل قبلی انجام داده باشد که البته با توجه به گذشت یک سال از عرضه این ایرباد این موضوع تعجب آور هم نخواهد بود. این عکس که مدل جدید را نشان می‌دهد، روی ساقه‌های آن نام «ear 1 STICK» حک شده است، این در حالی است که روی مدل قبلی نام «NOTHING ear 1» درج شده بود. همچنین در این مدل به جای یک نقطه، دو نقطه در پایین ساقه‌اش مشاهده می‌شود.

اما در مورد کیس شارژ داستان فرق دارد و طراحی کاملا متفاوتی را شاهد هستیم. بناربراین این همان چیزی هست که می‌توان به وسیله آن این مدل را از مدل قبلی تمیز داد و نام جدید را روی آن گذاشت. به جز این موارد تغییر ظاهری دیگری مشهود نیست، به همین دلیل است که در ابتدای این مطلب گفتیم که اگر هم چنین محصولی معرفی شود، تغییر بزرگی را شاهد نخواهیم بود و حتی ممکن است که این ایرباد تنها از نظر ظاهری کمی تغییر کرده باشد و مشخصات فنی آن با قبلی یکی باشد.

به هر حال تقریبا ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود که آیا چنین محصولی وجود خارجی دارد یا خیر، و اگر جواب مثبت است، چه ویژگی‌هایی دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)