خانهاخبار
رندر جدید وان پلاس 10T طراحی متفاوت آن نسبت به وان پلاس 10 پرو را نشان می‌دهد

رندر جدید وان پلاس 10T طراحی متفاوت آن نسبت به وان پلاس 10 پرو را نشان می‌دهد

عضو جدید سری وان پلاس 10 از شارژ 150 واتی و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۴/۱۰

اوایل ماه جاری میلادی بود که رندرهای مفهومی جدیدترین گوشی وان پلاس به نام وان پلاس 10T در دسترس کاربران قرار گرفت و طراحی کلی آن مشخص شد. حالا بار دیگر افشاگر برجسته به نام OnLeaks رندرهای جدیدی از این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته است که طراحی متفاوت آن در مقایسه با گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو را نشان می‌دهد.

image

بنابر ادعای OnLeaks، این تصاویر رندری بر اساس نسخه پیش تولید وان پلاس 10T طراحی شده است و با نسخه نهایی آن تفاوت چندانی نخواهد داشت. طبق این تصاویر، فریم فلزی وان پلاس 10 پرو جای خود را به فریم پلاستیکی در وان پلاس 10T خواهد داد و طراحی بخش دوربین نیز دستخوش تغییراتی مانند برجسته شدن دور آن خواهد شد.

image

 

دو تغییر مهم طراحی وان پلاس 10T در مقایسه با وان پلاس 10 پرو نمایشگر تخت (بدون خمیدگی از دو طرف) و حذف شدن اسلایدر هشدار است. شایان ذکر است که اسلایدر هشدار از زمان تاسیس این برند در گوشی‌های وان پلاس وجود داشته است و حالا حذف آن به عنوان یک امضای طراحی در گوشی‌هایی که اخیرا رونمایی شده‌اند مقداری عجیب به نظر می‌رسد. به این ترتیب، به نظر می‌رسد اسلایدر هشدار تنها در نسخه‌های پرو سری به کار خواهد رفت.

image

در بخش مشخصات فنی، وان پلاس 10T احتمالا از نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. منبع تغذیه آن نیز احتمالا باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 150 واتی خواهد بود. قلب تپنده این پرچمدار نیز جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود. در پنل پشتی وان پلاس 10T دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت و دیگر خبری از سنسور تله‌فوتو نخواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس 10T قرار است در دو رنگ سبز و مشکی روانه بازار شود و زمان رونمایی آن نیز احتمالا ماه بعد خواهد بود. البته شایان ذکر است که وان پلاس 10T اخرین پرچمدار این برند برای سال 2022 خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)