خانهاخبار
مشخصات فنی Nothing Phone (1) به صورت کامل لو رفت

مشخصات فنی Nothing Phone (1) به صورت کامل لو رفت

اولین گوشی برند Nothing از نرخ نوسازی 120 هرتزی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۴/۹

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، اولین گوشی برند Nothing موسوم به Phone (1) قرار است در تاریخ 12 ژوئیه مصادف با 21 تیر رونمایی شود. البته تا به امروز گزارش‌ها و اخبار زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده است که بخشی از جزئیات فنی آن را فاش ساخته است. در این راستا، مدیرعامل و موسس برند Nothing به نام کارل پی اخیرا تایید کرد که گوشی Phone (1) به تراشه اسنپدراگون 778G+ مجهز خواهد بود که به طور اختصاصی برای این گوشی بهینه شده است.

image

 

حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یکی از افشاگران برجسته دنیای فناوری با انتشار تصویری برخی از مشخصات فنی Nothing Phone (1) پرده‌برداری کرد. طبق این گزارش که در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، تصویری از صفحه توضیحات فنی این گوشی لو رفته است.

image

براساس این تصویر، Nothing Phone (1) از نمایشگر 6.55 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد که توسط محافظ صفحه گوریلا گلس دو طرفه محافظت خواهد شد. به علاوه، در پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار خواهد داشت که طبق اطلاعات موجود، با قابلیت‌هایی مانند تصویربرداری در شب و Scene Detection همراه خواهد بود.

گوشی Nothing Phone (1) قادر خواهد بود تا با کیفیت 4K در 60 فریم بر ثانیه به فیلمبرداری بپردازد و از حالت HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی از فریم آلومینیومی بهره خواهد برد و حاشیه نمایشگر آن نیز به نظر ناچیر خواهد بود. نرم‌افزار اولین گوشی برند Nothing اندروید 12 برپایه رابط کاربری NothingOS خواهد بود که از هماهنگی خوبی با سخت‌افزار بهره می‌برد و می‌تواند تجربه کاربری روانی را به ارمغان بیاورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)