خانهاخبار
نوکیا G11 پلاس با دوربین 50 مگاپیکسلی و عمر باتری سه روزه رونمایی شد

نوکیا G11 پلاس با دوربین 50 مگاپیکسلی و عمر باتری سه روزه رونمایی شد

نوکیا امروز از جدیدترین گوشی خود متعلق به سری G رونمایی کرد که دستگاهی میان‌رده محسوب می‌شود.
۱۴۰۱/۴/۸

ماه فوریه سال جاری میلادی بود که نوکیا از گوشی خود به نام G11 رونمایی کرد و حالا امروز مدل بالاتر آن موسوم به نوکیا G11 پلاس رسما رونمایی شد. طبق اعلام رسمی، نوکیا G11 پلاس از نمایشگر 6.51 اینچی اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. در بخش دوربین، نوکیا G11 پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی و سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در جزیره مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند. در پنل پشتی این گوشی همچنین سنسور اثر انگشت قرار دارد.

image

شایان ذکر است که متاسفانه مدل و نام تراشه نوکیا G11 پلاس در وبسایت رسمی این تولیدکننده قرار نگرفته است ولی نوکیا اذعان داشته است که این گوشی به حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز خواهد بود. البته حافظه داخلی این گوشی از طریق درگاه کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

image

برای پشتیبانی بهتر، نوکیا G11 پلاس تا دو سال بروزرسانی سیستم عامل و سه سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. به علاوه، هنوز مشخص نشده است که این گوشی از کدام نسخه سیستم عامل اندورید بهره خواهد برد ولی انتظار می‌رود نرم‌افزار آن اندروید 12 باشد که به اندروید 13 نیز قابل ارتقا خواهد بود.

image

نوکیا بدون اعلام حجم باتری نوکیا G11 پلاس ادعا کرده است که این گوشی می‌تواند تا سه روز کاربر را همراهی کند و عملکرد خوبی در زمینه باتری از خود نشان دهد. البته باید اشاره کرد از آنجایی که گوشی نوکیا G11 از باتری 5050 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد، انتظار می‌رود مدل پلاس نیز به حجم باتری مشابه مجهز شده باشد. در نهایت، از دیگر مشخصات فنی نوکیا G11 پلاس می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C اشاره کرد. برخلاف انتظار، نحوه عرضه و قیمت نوکیا G11 پلاس هنوز اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)