خانهاخبار
استارباکس کره قاب‌های زیبایی را البته به تعداد محدود برای سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی بادز ۲ عرضه کرد

استارباکس کره قاب‌های زیبایی را البته به تعداد محدود برای سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی بادز ۲ عرضه کرد

شرکت استارباکس با همکاری سامسونگ قاب‌های زیبایی را با الهام از لوگوی خود برای سری گلکسی اس ۲۲ و چند مدل از هدست‌های سامسونگ عرضه کرده که در ادامه باهم آنها را مشاهده می‌کنیم.
۱۴۰۱/۴/۸

استارباکس در کره جنوبی با سامسونگ همکاری کرده است تا چند قاب منحصر به فرد را برای سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی بادز ۲ عرضه کند. این محصولات از امروز ۲۸ ژوئن ساعت ۱۵ به وقت محلی، از طریق برنامه استارباکس و همچنین فروشگاه Starbuck's Naver در دسترس خواهند بود.

قاب‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا بر اساس طراحی کاور سیلیکونی با بند طراحی شده‌اند. به عنوان مثال بند آن به یک رسید استارباکس تبدیل شده است. قاب گلکسی اس ۲۲ بند را به دلیل وجود لوگوی بزرگ استارباکس حذف کرده است، همچنین قاب گلکسی اس ۲۲ اولترا یک برچسب با جمله «COUNT THE STARS IN YOUR GALAXY» دارد که به معنی « ستاره‌ها را در کهکشان خود بشمار» است.

در مورد قاب‌های هدست سامسونگ هم یکی از آنها یک قاب محافظ کاملا معمولی است،  که به جز رنگ سبز و لوگوی استارباکس مورد خاصی ندارد. دیگری طراحی جالب‌تری دارد و جعبه شارژ را به یک فنجان استارباکس تبدیل می‌کند. توجه داشته باشید که این قاب‌ها با مدل‌های گلکسی بادز ۲، گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو سازگار هستند، زیرا در واقع قسمت بیرونی کیس شارژ آنها طراحی یکسانی دارد.

لازم به ذکر است که همه این قاب‌ها از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده‌اند و به تعداد محدودی موجود هستند. مشخص نیست که سایر شعبه‌های استارباکس در مناطق دیگر دنیا، آیا قصد انجام کار مشابهی را دارند یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)