خانهاخبار
قیمت ناتینگ فون 1 افشا شد

قیمت ناتینگ فون 1 افشا شد

امروز در وب‌سایتی به نام RootMyGalaxy اطلاعاتی مربوط به قیمت اولین گوشی شرکت ناتینگ ارائه شده که طبق این اطلاعات، سه قیمت مختلف برای سه مدل مختلف از این گوشی با حافظه‌های متفاوت خواهیم داشت.
۱۴۰۱/۴/۸

شرکت ناتینگ قرار است که اولین گوشی خود یعنی ناتینگ فون 1 را در ۱۲ جولای (۲۱ تیر) معرفی کند. ما انتظار داریم که این گوشی یک گوشی میان رده با چیپست اسنپدراگون +778G باشد و آخرین اطلاعات فاش شده در مورد ناتینگ فون 1 ادعا می‌کند که قیمت آن از ۳۱۰۰۰ روپیه در هند شروع می‌شود که معادل ۴۰۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگ است.

image

 

این گوشی همچنین دارای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با همان میزان رم ۸ گیگ است که گفته شده ۳۲۰۰۰ روپیه، معادل ۴۲۰ دلار قیمت خواهد داشت. انتظار می رود که نسخه سوم حتی قدرتمندتر باشد و به همراه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ، رم ۱۲ گیگابایتی را ارائه دهد که قیمت آن نیز ۳۶۰۰۰ روپیه خواهد بود که به عبارتی ۴۵۰ دلار می شود و به نظر نسبت به امکانات قیمت مناسبی دارد.

از اول که صحبت از این گوشی به میان آمد، شایعات و اخبار کمی از آن به بیرون درز کردند، اما قبلا هم شاهد بودیم که این دستگاه گواهی شارژ ۴۵ واتی را با استاندارد PPS دریافت کرده است. بنابراین به غیر از قاب پشتی شفاف که در تیزرهای مربوط به گوشی دیدیم، به نظر می‌رسد که شارژ بی‌سیم هم از دیگر ویژگی‌های آن باشد، که البته چیز غیرقابل پیش‌بینی نیست، زیرا گوشی‌های میان رده‌ای که اخیرا تولید می‌شوند چه آیفون و چه گوشی‌های اندرویدی، همگی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

به هر حال زمان زیادی باقی نمانده تا ناتینگ فون 1 معرفی شود و ما از همه ویژگی‌های آن با خبر شویم. در آن روز مثل همیشه به محض معرفی این گوشی خبر آن را می‌توانید در جی اس ام مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)