خانهاخبار
شیائومی 12T احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و شارژ 120 واتی بهره خواهد برد

شیائومی 12T احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و شارژ 120 واتی بهره خواهد برد

گوشی جدید شیائومی احتمالا به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی K50S روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۶

به تازگی گزارش‌هایی در دسترس قرار گرفته است مبنی بر این که شیائومی در حال کار روی مدل جدیدی از سری پرچمدار شیائومی 12 است که شیائومی 12T نام دارد. در همین راستا، امروز افشاگری برجسته به نام Makul Sharma بخشی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است که شامل تراشه‌ای پرچمدار، توان شارژ بالا و نرخ نوسازی بالا می‌شود. به علاوه، اخیرا نیز شیائومی 12T در لیست گواهی FCC قرار گرفته است که خبر از رونمایی زودهنگام آن می‌دهد.

image

 

طبق این گزارش، شیائومی 12T احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که البته در سری شیائومی 12S نیز قرار خواهد گرفت. قبلا نیز شایعه شده بود سری گوشی‌های جدید شیائومی به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهند  شد. به علاوه، شیائومی 12T در سه کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی، رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

نمایشگر شیائومی 12T نیز انتظار می‌رود از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود که البته هنوز اندازه و رزولوشن تصویر آن مشخص نیست. در بخش نرم‌افزار، این گوشی پرچمدار به اندورید 12 بر پایه رابط کاربری MIUI 13 مجهز خواهد بود. توان شارژ آن نیز 120 واتی خواهد بود. متاسفانه جزئیات فنی دوربین‌های شیائومی 12T مشخص نشده است ولی شایعه شده است که دوربین اصلی آن از لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. همانطور که اشاره شد، شیائومی 12T با شناسه مدل 22071212AG در لیست گواهی FCC قرار گرفته است و به نظر می‌رسد به زودی روانه بازار جهانی خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد شیائومی 12T به عنوان نسخه ری‌برند شده گوشی ردمی K50S عرضه خواهد شد که تنها به بازار چین اختصاص دارد. به علاوه، شیائومی 12T احتمالا با دو مدل دیگر به نام‌های شیائومی 12T پرو HyperCharge و شیائومی 12T پرو همراه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)