خانهاخبار
شیائومی 12S الترا در حال حاضر در اختیار فروشندگان چینی قرار گرفته است

شیائومی 12S الترا در حال حاضر در اختیار فروشندگان چینی قرار گرفته است

سری پرچمدار شیائومی 12S احتمالا در تاریخ 14 تیر رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۵

بعد از اعلام همکاری برند دوربین شناخته شده لایکا و شیائومی بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که سری شیائومی 12S در ماه ژوئیه سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. البته هنوز شیائومی تاریخ دقیق رونمایی این سری پرچمدار را اعلام نکرده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، اطلاعاتی در دسترس فروشندگان چینی قرار گرفته است که خبر از رونمایی سری پرچمدار شیائومی 12S در تاریخ 5 ژوئیه مصادف با 14 تیر می‌دهد.

image

 

کاربری در شبکه اجتماعی چینی Webio اعلام کرده است در حال حاضر شمار زیادی از فروشندگان چینی موفق به دریافت سری پرچمدار شیائومی 12S شامل سه مدل شیائومی 12S، شیائومی 12S پرو و شیائومی 12S الترا شده‌اند. به علاوه، همراه با این گوشی‌ها محصولات مربوطه آن‌ها نیز عرضه شده است. همچنین برنامه زمانی معرفی سری شیائومی 12S نیز توسط این کاربر منتشر شده است.

image

تصویر بسته پستی شیائومی 12S الترا

نکته قابل توجه این گزارش این است که مدل مورد انتظار شیائومی 12 الترا در واقع به سری شیائومی 12S تعلق خواهد داشت و با نام شیائومی 12S الترا روانه بازار خواهد شد. در همین راستا، عکس بسته پستی که در اختیار فروشندگان چینی قرار گرفته است این ادعا را تایید می‌کند. شایان ذکر است که نام‌ گذاری سری شیائومی 12S ممکن است بیانگر تجهیز شدن این سه پرچمدار به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و دوربین‌های توسعه داده شده توسط لایکا باشد.

image

رندر شیائومی 12 الترا

همراه با سری پرچمدار شیائومی 12S، کارت‌های تبلیغاتی و دعوت‌نامه رویداد رونمایی این سری پرچمدار نیز برای فروشندگان ارسال شده است که در آن امضای مدیرعامل برند لایکا و شرکت شیائومی به خوبی دیده می‌شود و به نوعی بر همکاری لایکا و شیائومی تاکید زیادی می‌کند. به علاوه، به نظر می‌رسد شیائومی برنامه گسترده و بزرگی را برای رونمایی از سری شیائومی 12S تدارک خواهد دید چرا که تعداد کارت‌های دعوت‌نامه حاضر در تصویر بسیار زیاد است.

image

در نهایت از مشخصات فنی شیائومی 12S الترا می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن تصویر QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد که از فناوری LTPO نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این نمایشگر میزبان دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. کانفیگ آن نیز احتمالا شامل حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 خواهد بود.

image

در بخش دوربین نیز شیائومی 12S الترا به سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 48 مگاپیکسلی فوق عریض و 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز خواهد بود که توسط لایکا توسعه داده خواهند شد. در همین راستا، این گوشی احتمالا از الگوریتم‌های پیشرفته عکاسی، سنسور ToF و فوکوس خودکار لیزری پشتیبانی خواهد کرد. منبع تغذیه این گوشی باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی باسیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)