خانهاخبار
هدفون ایرپادز پرو 2 احتمالا به قابلیت پایشگر ضربان قلب و بهبود شنوایی مجهز خواهد بود!

هدفون ایرپادز پرو 2 احتمالا به قابلیت پایشگر ضربان قلب و بهبود شنوایی مجهز خواهد بود!

به تازگی گزارشی منتشر شده است که خبر از امکانات منحصر به فرد نسل جدید هدفون پرمیوم اپل می‌دهد.
۱۴۰۱/۴/۴

نسل جدید هدفون اپل موسوم به ایرپادز پرو 2 به احتمال زیاد قرار است در اواخر سال میلادی جاری معرفی شود ولی تا به امروز جزئیات زیادی از آن در دسترس قرار نگرفته است. در همین راستا، امروز گزارشی از طرف وبسایت 52Audio در اختیار کاربران قرار گرفته است که نشان می‌دهد اپل ایرپادز پرو 2 با قابلیت‌های بسیار کاربری و جذابی همراه خواهد بود و می‌تواند عملکرد موفقی را از خود نشان دهد.

image

 

طبق این گزارش، هدفون ایرپادز پرو 2 به SiP جدیدی برای تراشه H1 مجهز خواهد بود که قابلیت حذف نویز فعال تطبیق‌پذیر را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. به علاوه، SiP جدید هدفون پرمیوم اپل به لطف فناوری ساخت پیشرفته‌تر از عملکرد بهتر و مصرف انرژی بهنیه‌تر بهره خواهد برد.

کیس شارژ ایرپادز پرو 2 از درگاه USB-C برخوردار خواهد بود که از شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. از نقطه نظر طراحی، هدفون نسل جدید اپل مشابه ایرپادز پرو و ایرپادز 3 خواهد بود و به مانند نسل قبلی از کنترل‌های لمسی بهره خواهد برد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که ایرپادز پرو 2 به ویژگی پایشگر ضربان قلب مجهز خواهد بود که مستقیما از گوش کاربر کنترل خواهد شد. به علاوه، ایرپادز پرو 2 احتمالا قادر خواهد بود تا دمای بدن کاربران را با استفاده از پایشگر ضربان قلب بسنجد.

image

شایان ذکر است که برجسته‌ترین قابلیت ایرپادز پرو 2 احتمالا فناوری بهبود شنوایی آن خواهد بود که براساس آن، یک میکروفون جدید می‌تواند صدای محیط را به هدفون و به گوش کاربران دارای اختلال شنوایی منتقل کند. به علاوه، کیس شارژ نیز به یک اسپیکر مجهز خواهد بود که برای قابلیت Find My (پیدا کردن دستگاه) بسیار کاربری خواهد بود و ردیایی آن را آسان‌تر می‌کند. البته نمی‌توان چندان به وجود این قابلیت در هدفون جدید اپل امیدوار بود و احتمالا همراه با نسل‌های بعدی عرضه خواهد شد.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی احتمالی ایرپادز پرو 2 اپل می‌توان به درایورهای اختصاصی، آمپلی‌فایرهای با رنج دینامیکی بالا، اکولایزر تطبیق‌پذیر و صدای فراگیر اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)