خانهاخبار
واتس اپ بالاخره شخصی سازی‌های بیشتر را برای حریم خصوصی کاربران عرضه می‌کند

واتس اپ بالاخره شخصی سازی‌های بیشتر را برای حریم خصوصی کاربران عرضه می‌کند

واتس اپ به زودی قابلیت‌های جدیدی را برای کنترل عکس پروفایل، زمان آخرین بازدید، و About به اپلیکیشن خود می‌افزاید.
۱۴۰۱/۳/۲۷

واتس اپ سال گذشته کار بر روی تنظیمات حریم خصوصی جدیدی را آغاز کرد که به کاربران اجازه می‌داد عکس پروفایل، آخرین بازدید و About را از افراد خاصی پنهان کنند. در دسترس بودن اینها از زمانی که در نسخه بتا قرار داشت محدود بود، اما این شرکت اعلام کرده که این ویژگی‌ها در نهایت برای همه کاربران در سراسر جهان چه iOS و چه اندروید عرضه می‌شود.

تا به حال شما سه گزینه همه، مخاطبین من، و هیچکس در حفظ حریم شخصی برای عکس پروفایل، زمان آخرین بازدید، و About داشتید؛ حال یک گزینه دیگر هم به نام «My Contacts Except» اضافه می‌شود. لازم به ذکر است که این گزینه برای استاتوس شما هم فعال است.

image

 

همانطور که از نام آن پیدا است، گزینه جدید به شما این امکان را می‌دهد که عکس پروفایل واتس اپ، زمان آخرین بازدید و About خود را به افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند به جز کسانی که حذف می‌کنید نشان دهید. اما شایان ذکر است که به مانند قبل، اگر زمان آخرین بازدید خود را با دیگران به اشتراک نگذارید، نمی‌توانید زمان آخرین بازدید دیگران را نیز ببینید، اما با این تفاوت که مورد آخر همیشه برای چت‌های گروهی روشن می‌ماند، حتی زمانی که شما آن را خاموش کرده‌اید.

برای امتحان کردن کنترل حریم خصوصی جدید در واتس اپ کافی است تا به آدرس Settings > Account Privacy در دستگاه‌های آیفون یا اندرویدی خود بروید.

علاوه بر عرضه گسترده کنترل حریم خصوصی جدید، واتس اپ چند ویژگی تماس گروهی را معرفی کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد که در حین تماس گروهی، دیگران را بی‌صدا کنند، همچنین می‌توانند به افراد خاصی پیام ارسال کنند. به علاوه هنگامی که شخصی به تماس گروهی خارج از صفحه می‌پیوندد، بنری مشاهده می‌شود تا از این موضوع شما را آگاه کند.

نظر شما در مورد قابلیت‌های گسترده‌ای که واتس اپ زود به زود در حال اضافه کردن آنها است چیست؟ آیا این ویژگی‌ها به محبوبیت این پیام رسان می‌افزاید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)