خانهاخبار
قیمت احتمالی گوشی تاشو موتورولا ریزر 3 لو رفت

قیمت احتمالی گوشی تاشو موتورولا ریزر 3 لو رفت

نسخه جدید گوشی تاشو موتورولا 200 یورو ارزان‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود!
۱۴۰۱/۳/۲۷

همانطور که می‌دانیم، موتورولا در حال توسعه سومین نسل گوشی‌ تاشو خود است که بین کاربران با نام موتورولا ریزر 3 شناخته می‌شود. این گوشی تاشو قبلا در ویدئویی نیز مشاهده شده بود و طراحی آن لو رفته بود. به علاوه، برخی از مشخصات فنی احتمالی آن نیز در دسترس قرار گرفته بود که خبر از یک دستگاه بالارده می‌دهد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، قیمت احتمالی موتورولا ریزر 3 برای بازارهای اروپایی لو رفت.

طبق این گزارش که توسط افشاگری خوش سابقه در اختیار کاربران قرار گرفته است، قیمت تمام شده موتورولا ریزر 3 برای بازار اروپا برابر با 1149 یورو خواهد بود. در این راستا، قیمت نهایی موتورولا ریزر 3 پایین‌تر از قیمت نسل قبلی خود یعنی گوشی موتورولا ریزر 5G با قیمت 1399 یورویی خواهد بود.

image

تصویر واقعی موتورولا ریزر 3

نکته قابل توجه قیمت‌گذاری موتورولا ریزر 3 این است که این گوشی تاشو به احتمال زیاد یک دستگاه بالارده خواهد بود در عین حال قیمتی پایین‌تر از نسل قبلی خود داشت. اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، می‌توان انتظار داشت که موتورولا ریزر 3 فروش خوبی را تجربه کند.

شایان ذکر است که رقیب اصلی موتورولا ریزر 3 نسل جدید گوشی تاشو محبوب سامسونگ موسوم به گلکسی زد فلیپ 4 خواهد بود که احتمالا در تاریخ 19 مرداد رونمایی خواهد شد. باید اشاره کرد که اگر قیمت گلکسی زد فلیپ 4 مشابه نسل قبلی خود باشد، باز هم قیمت این گوشی 100 یورو ارزان‌تر از گوشی تاشو موتورولا تمام خواهد شد.

image

تصویر نمایشگر کاور موتورولا ریزر 3

البته نباید فراموش کرد که گلکسی زد فلیپ 3 پر فروش‌ترین گوشی تاشو تاریخ تا به امروز است و گلکسی زد فلیپ 4 نیز می‌تواند موفقیت این گوشی را تکرار کند. در نتیجه، موتورولا ریزر 3 قطعا کار سختی برای جلب نظر کاربران خواهد داشت. به علاوه، شایعه شده است که موتورولا ریزر 3 تنها قرار است در یک رنگ مشکی روانه بازار شود در حالی که گلکسی زد فلیپ 4 به احتمال زیاد در رنگ‌بندی متنوعی عرضه خواهد شد.

در نهایت، از مشخصات فنی موتورولا ریزر 3 می‌توان به نمایشگر داخلی امولد 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی، نمایشگر کاور 3 اینچی و پشتیبانی از اندروید 12 اشاره کرد. قلب تپنده این گوشی احتمالا تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که همراه با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. البته انتظار می‌رود این گوشی تاشو در کانفیگ‌های دیگر حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)