خانهاخبار
زمان رونمایی رسمی پوکو F4 برای عرضه در بازار جهانی اعلام شد

زمان رونمایی رسمی پوکو F4 برای عرضه در بازار جهانی اعلام شد

حساب توئیتری پوکو هند در جدیدترین پست خود زمان رونمایی رسمی گوشی جدید خود را تایید کرد.
۱۴۰۱/۳/۲۶

در چند وقت اخیر تیزرهای مختلفی از گوشی مورد انتظار پوکو F4 توسط حساب توئیتری پوکو هند در دسترس کاربران قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را اعلام کرده است. حالا براساس جدیدترین گزارش این حساب توئیتری، زمان رونمایی پوکو F4 به طور رسمی تایید شد و این گوشی هوشمند در تاریخ 23 ژوئن مصادف با 2 تیر معرفی خواهد شد. به علاوه، پوکو F4 سومین گوشی سری پوکو F بعد از پوکو F1 و پوکو F3 GT محسوب می‌شود. در این راستا، انتظار می‌رود گوشی جدید پوکو به عنوان نسخه بروز شده پوکو F1 روانه بازار شود.

image

همراه با این خبر رسمی، بخشی از مشخصات فنی پوکو F4 نیز لو رفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر E4 امولد اشاره کرد که میزبان حفره دوربین سلفی نیز خواهد بود. همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1300 نیت می‌رسد و از محتوای HDR10+ نیز پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، سنسور اثر انگشت نیز در سمت راست بدنه قرار خواهد گرفت. پوکو F4 به لطف بهره‌گیری از گواهی ضدآب IP53، مقاومت نسبی در برابر پاشش آب خواهد داشت.

image

شایان ذکر است که قبلا تایید شده بود پوکو F4 از تراشه اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد که بنابر ادعای پوکو بهینه‌ترین پردازنده سری اسنپدراگون 800 را خواهد داشت. در تایید این ادعا، این برند زیر مجموعه شیائومی اعلام کرده است که گوشی جدید خود به سیستم خنک‌کنندگی LiquidCool 2 با اتاق بخار و 7 لایه پوشش گرافیتی مجهز خواهد بود. پوکو F4 در سه نسخه حافظه رم 6، 8 و 12 گیگابایتی LPDDR5 و دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی UFS 3.1 روانه بازار خواهد شد.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی پوکو F4 می‌توان به دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد که با قابلیت Super Blur Reduction همراه خواهد بود. همچنین این گوشی هوشمند در دو رنگ سبز و مشکی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)