خانهاخبار
سری ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 روانه بازار جهانی شد

سری ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 روانه بازار جهانی شد

جدیدترین سری ساعت هوشمند امیزفیت از نمایشگر 1.69 اینچی و عمر باتری 14 روزه بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۳/۲۶

دو هفته پیش ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 در برزیل رونمایی شد و حالا امروز این ساعت هوشمند به همراه ساعت امیزفیت Bip 3 پرو برای بازار جهانی عرضه شد. از نظر مشخصات فنی، هر دو این ساعت‌های هوشمند مشابه یکدیگر هستند و تنها مدل پرو سری به گیرنده داخلی GPS مجهز شده است.

image

طبق اعلام رسمی، امیزفیت Bip 3 و Bip 3 پرو از نمایشگر 1.69 اینچی لمسی TFT با رزولوشن تصویر 240 در 280 بهره می‌برد. به علاوه، هر دو ساعت هوشمند از سنسور بایومتریک BioTracker 2 PPG برخوردار هستند و همچنین به قابلیت‌های معمول سلامتی مانند پایشگر ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و سطح استرس نیز مجهز هستند. سری امیزفیت Bip 3 از 60 حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کنند.

image

منبع تغذیه سری امیزفیت Bip 3 باتری 280 میلی‌امپر ساعتی است که با استفاده معمولی کاربری قادر خواهد بود تا 14 روز کاربر را همراهی کند. البته باید اشاره کرد که عمر باتری ساعت امیزفیت Bip 3 پرو به دلیل بهره‌گیری از GPS داخلی ممکن است کمتر از مقدار اعلام شده باشد. شایان ذکر است که سری امیزفیت Bip 3 تا عمق 50 متری ضد آب است و به وسیله برنامه Zepp می‌تواند با گوشی‌هایی که از اندروید 7 به بالا و IOS 12 به بالا بهره می‌برند، متصل شوند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که ساعت امیزفیت Bip 3 در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی عرضه خواهد شد در حالی که رنگ‌بندی امیزفیت Bip 3 پرو شامل رنگ‌های مشکی، صورتی و کرم خواهد بود. بر چسب قیمتی امیزفیت Bip 3 نیز برابر با 60 دلار است و امیزفیت Bip 3 پرو نیز با قیمت 70 دلار به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)