خانهاخبار
از طراحی ناتینگ فون 1 رونمایی شد

از طراحی ناتینگ فون 1 رونمایی شد

طراحی گوشی مرموز شرکت Nothing امروز در عکس‌هایی رونمایی شد. طراحی که همانطور که قابل حدس بود بدنه شفافی دارد، اما نه آن‌قدر شفاف که تصور می‌کردیم!
۱۴۰۱/۳/۲۵

به دنبال تیزری که در اوایل این هفته منتشر شد، طراحی گوشی ناتینگ فون 1 اکنون توسط این استارت آپ فن‌آوری فاش شده است. ما قبلا می‌دانستیم که این گوشی قسمت پشتی شفاف به همراه خواهد داشت و می‌توانیم  سیم پیچ شارژ بی‌سیم را ببینیم، اگرچه این تنها جزئی از دستگاه است که در این شفافیت به وضوح مشخص است.

image

بقیه قسمت‌های پشتی این دستگاه پوشانده شده است و ما می‌توانیم دوربین دوگانه را در گوشه سمت چپ بالا و یک لوگوی ناتینگ را در پایین مشاهده کنیم. همچنین چندید نوار روشنایی در اطراف دوربین و سیم پیچ شارژ وجود دارد که دیدن آنها حین استفاده از گوشی بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

شرکت Nothing از طراحی این گوشی با شعار «طراحی شده با هدف، سرشار از گرما، از آن لذت ببر» یاد کرده است. به نظر می‌رسد این گوشی دارای قسمت‌های کناری تخت است و می‌توانیم دکمه تنظیم صدا را در سمت چپ و دکمه پاور را در سمت مقابل آن ببینیم. همچنین ناتینگ اظهار کرده که اولین گوشی این شرکت با متریالی با انتخاب آگاهانه ساخته شده است، اما به وضوح در مورد آن توضیحی نداده است.

image

 

بر اساس اطلاعات قبلی از این گوشی، ناتینگ فون 1 قاعدتا باید به همراه چیپست Snapdragon 7 Gen 1 و شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه شود. در بخش نرم افزار هم این گوشی با سیستم عامل Nothing OS که مبتنی بر اندروید ۱۲ است، پایه ریزی شده است. درست است که این گوشی تاکنون کمی مرموز بود و اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز نکرده بود، اما همانطور مشخص است به مانند امروز، تا روز ۱۲ ژوئیه (۲۱ تیر) حتما اطلاعات بیشتری از اولین گوشی شرکت Nothing به بیرون درز می‌کند و ما هم به محض دریافت، آن را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

شما در مورد این گوشی از این برند جدید چه فکر می‌کنید؟ آیا کارل پی می‌تواند موفقیتی که با وان پلاس داشت را با این برند جدیدش تکرار کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)