خانهاخبار
رنگ‌بندی و کانفیگ پوکو F4 و شیائومی 12 لایت لو رفت

رنگ‌بندی و کانفیگ پوکو F4 و شیائومی 12 لایت لو رفت

جدیدترین گوشی‌های شیائومی با حافظه رم 8 گیگابایتی و رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۲۴

همانطور که می‌دانیم، شیائومی قرار است به زودی از گوشی جدید خود به نام پوکو F4 برای بازارهای جهانی و هند رونمایی کند که به عنوان جانشین گوشی پوکو F1 روانه بازار خواهد شد. در این راستا، گزارشی جدید از طرف افشاگری به نام SnoopyTech در دسترس کاربران قرار گرفته است که کانفیگ و رنگ‌بندی پوکو F4 را اعلام می‌کند. به علاوه، در این گزارش همچنین رنگ‌بندی و کانفیگ گوشی شیائومی 12 لایت ذکر شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پوکو F4

بر اساس این گزارش، پوکو F4 در دو مدل حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته باید اشاره کرد که قبلا به صورت رسمی تایید شد که پوکو F4 از نسخه حافظه رم 12 گیگابایتی نیز بهره خواهد برد. به علاوه، پوکو F4 در سه رنگ سبز، نقره‌ای و مشکی نیز عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که پوکو F4 نسخه ری‌برند شده ردمی K40S است و از نمایشگر امولد 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 12 هرتزی بهره می‌برد که در خود سنسور اثر انگشت را جای داده است. قلب تپنده این گوشی پرچمدار تراشه اسنپدراگون 870 است که با حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه خواهد بود.

image

منبع تغدیه این گوشی باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی است. در پنل پشتی پوکو F4 دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی 12 لایت

این افشاگر در گزارش خود اعلام کرده است که شیائومی 12 لایت در یک کانفیگ رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. رنگ‌بندی آن نیز شامل سه رنگ مشکی، صورتی و سبز خواهد بود.

image

از مشخصات فنی احتمالی شیائومی 12 لایت می‌توان به نمایشگر امولد 6.55 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 778G، باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر اشاره کرد. دوربین سه‌گانه شیائومی 12 لایت شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۳/۲۴
"۱۲ ایکس" ارزش خرید بیشتری داره نسبت به لایت:
صفحه‌ش: ویکتاس
اسنپ: ۸۷۰
دوربین قوی‌تر
______
یه ذره پول بیشتر میدی، درعوض پنج‌سال گوشیه??