خانهاخبار
تلگرام رسما تایید کرد: نسخه پولی این پیام‌رسان در طی ماه جاری عرضه خواهد شد

تلگرام رسما تایید کرد: نسخه پولی این پیام‌رسان در طی ماه جاری عرضه خواهد شد

مدیرعامل و موسس تلگرام به تازگی اعلام کرده است که تلگرام پرمیوم با قابلیت‌های جذاب تا پایان ماه جاری میلادی از راه خواهد رسید.
۱۴۰۱/۳/۲۱

ماه گذشته بود که ناگهان شایعه‌ای فضای اینترنت را در بر گرفت که خبر می‌داد تلگرام در حال کار روی نسخه پرمیوم پیام‌رسان خود است که در ازای پرداخت مبلغی مشخص از طرف کاربران، امکانات و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدیر عامل و موسس تلگرام سرانجام رسما تایید کرد که تلگرام پرمیوم در طی ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

image

طبق اعلامیه رسمی پاول دورف، تلگرام پرمیوم این امکان را به کاربران می‌دهد تا به منابع بیشتری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف دسترسی پیدا کنند. به علاوه، با استفاده از این نسخه ویژه کاربران قادر خواهند بود تا از تلگرام حمایت کنند و عضو باشگاهی شوند که در آن می‌توانند زودتر قابلیت‌های جدید را دریافت کنند.

البته باید اشاره کرد که حتی کاربرانی که عضو نسخه پرمیوم نیستند نیز می‌توانند به طور غیر مستقیم از قابلیت‌های آن برخوردار شوند به این صورت که آن‌ها اجازه دارند تا فایل‌های فوق حجیم، استیکرهای خاص و سایر فایل‌هایی که کاربران پرمیوم ارسال می‌کنند را مشاهده کنند. همچنین نمایش و اضافه کردن ری‌اکشن‌های کاربران پرمیوم نیز در دسترس خواهد بود.

image

پاول دورف در انتهای اعلامیه خود ادعا کرده است که پروژه تبلیغات در کانال‌های عمومی تلگرامی فراتر از حد انتظار آن‌ها عمل کرده است و موفیقت‌های زیادی را کسب کرده است. البته در ضمن این پیام آقای دورف بار دیگر اذعان کرد که تلگرام نه به وسیله تبلیغ‌کنندگان بلکه باید به وسیله کاربران باید حمایت شود تا بتوان اطمینان کسب کرد که کاربران برای همیشه اولویت اصلی این پیام‌رسان بمانند.

در نهایت باید اشاره کرد که قابلیت‌های رایگان تلگرام که در حال حاضر در دسترس هستند همچنان بدون پرداخت مبلغی قابل استفاده هستند و حتی در آینده نیز چندین ویژگی رایگان به این پیام‌رسان محبوب اضافه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Karen

۱۴۰۱/۳/۲۱
الان نه ولی بعدا حتما ی قابلیتای جالبیرو اضافه میکنن که پرمیومه تا بقیه وسوسه شن پرمیوم کنن☹