خانهاخبار
گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 احتمالا در تاریخ 19 مرداد معرفی خواهند شد

گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 احتمالا در تاریخ 19 مرداد معرفی خواهند شد

در رویداد مورد انتظار سامسونگ به احتمال زیاد گوشی‌های تاشو و نسل جدید گلکسی واچ رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۳/۲۰

رویداد بزرگ بعدی سامسونگ قرار است در تابستان امسال برگزار شود و حالا افشاگر برجسته دنیای فناوری به نام جان پراسر اعلام کرده است که جدیدترین نسل گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در تاریخ 10 اوت مصادف با 19 مرداد رونمایی خواهد شد.

image

این افشاگر همچنین گفته است که نسل جدید گلکسی واچ موسوم به گلکسی واچ 5 در سه اندازه 40، 44 و 46 میلی‌متری روانه بازار خواهد شد در حالی که نسخه 46 میلی‌متری مختص گلکسی واچ 5 پرو خواهد بود. به طور کلی، سری گلکسی واچ 5 در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که دو نسخه 40 و 44 میلی‌متری رنگ‌های مخصوصی دریافت خواهند کرد. به علاوه، گلکسی زد فولد 4 احتمالا در سه رنگ مشکی، سبز و بژ روانه بازار خواهد شد. از آن سو، گلکسی زد فلیپ 4 نیز در چهار رنگ گرافیتی، بنفش، طلایی و آبی در دسترس قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که در این رویداد انتظار می‌رود نسخه ارغوانی رنگ مخصوص گلکسی اس 22 نیز پرده‌برداری شود. همچنین شایعه شده است فروش رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 نیز دو هفته بعد از رونمایی رسمی و در تاریخ 26 اوت مصادف با 4 شهریور آغاز خواهد شد. فروش نسل جدید گلکسی واچ نیز همراه با گوشی‌های تاشو شروع می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)