خانهاخبار
شرکت Nothing رسما تاریخ معرفی اولین گوشی خود را اعلام کرد

شرکت Nothing رسما تاریخ معرفی اولین گوشی خود را اعلام کرد

شرکت Nothing به طور رسمی اعلام کرده که اولین گوشی خود را احتمالا به همراه برخی لوازم جانبی طی رویدادی در روز ۱۲ جولای معرفی خواهد کرد.
۱۴۰۱/۳/۱۹

تنها یک ماه دیگر به معرفی اولین گوشی هوشمند مورد انتظار شرکت Nothing باقی مانده است. این استارت آپ فن‌آوری اعلام کرده که Nothing Phone 1 در روز ۱۲ جولای مصادف با ۲۱ تیر معرفی می‌شود و رویدادی را در لندن برگزار خواهد کرد که همگان به طور زنده قادر به تماشای آن خواهند بود.

مراسم اصلی قرار است در ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت محلی و ۷:۳۰ شب به وقت ایران آغاز شود. Nothing عنوان این رویداد بزرگ را «بازگشت به غریزه» گذاشته که دلالت بر طراحی مینیمالیستی این گوشی و رابط کاربری Nothnig OS دارد.

image

 

تصویر رنگارنگ دعوت به این رویداد چیزی را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد یک عکس ماکرو از پرهای یک پرنده (احتمالا طوطی) باشد، اما ما هم به مانند شما اطلاع چندانی از این گوشی مرموز نداریم. شرکت Nothing از قبل مشخصا گفته که هدف این محصول تبدیل شدن به اکوسیستمی از محصولاتی است که به طور یکپارچه با یکدیگر کار می‌کنند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که برخی لوازم جانبی هوشمند را نیز در این رویداد شاهد باشیم.

به نظر شما اولین گوشی شرکت Nothing چه ظاهر و ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ چه لوازم جانبی احتمال دارد همراه با آن معرفی شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)