خانهاخبار
مروری بر واچ فیس‌های جدید در watchOS 9

مروری بر واچ فیس‌های جدید در watchOS 9

هرساله با معرفی نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های اپل، واچ فیس‌های جدید و متنوعی هم عرضه می‌شود که در ادامه قرار است آنها را ببینیم.
۱۴۰۱/۳/۱۸

آپدیت watchOS 9 اپل چندین گزینه جدید برای واچ فیس‌های اپل واچ، از جمله Astronomy، Metropolitan، Playtime، و Lunar را ارائه کرده، همچنین علاوه بر این واچ فیس‌های جدید، اپل برخی از واچ فیس‌های قبلی را نیز اصلاح کرده است.

image

Lunar رابطه بین تقویم میلادی و تقویم قمری را نشان می‌دهد که در فرهنگ‌هایی از جمله چینی، اسلامی، و عبری استفاده میشود. شما می‌توانید تا چهار فاکتور را با این واچ فیس همراه کنید.

image

 

Playtime یک واچ فیس سرگرم کننده و پویا اپل واچ است که دارای اعداد متحرک است و چهره آن با همکاری هنرمندی به نام Joi Fulton طراحی شده است. چرخاندن دکمه تاجی شکل باعث می‌شود تا پس زمینه تغییر کند و اگر روی آنها ضربه بزنید شخصیت‌های این واچ فیس واکنش نشان می‌دهند. همچنین شما می‌توانید انتخاب کنید که چه نوع پس زمینه‌ای داشته باشید، اما متاسفانه این واچ فیس در آن فاکتورهایی مانند درجه هوا و غیره تعبیه نشده که شما بتوانید آنها را در آن مشاهده کنید.

image

 

Metropolitan یک اپل واچ کلاسیک است که با چرخاندن دکمه تاجی اپل واچ، سبک آن تغییر می‌کند. اعداد طراحی شده سفارشی از نظر سبک و وزن تغییر می‌کنند و زمانی که مچ دست پایین است، تبدیل به قرص کپسولی شکل می‌شوند. در این واچ فیس هم مانند Lunar تا چهار فاکتور را می‌توانید با آن همراه کنید و رنگ‌های آن نیز قابل تنظیم هستند.

image

 

Astronomy در واقع نسخه اصلاح شده از واچ فیس اصلی Astronomy است، اما بازسازی شده است و شامل یک نقشه ستاره جدید و داده‌هایی است که شامل موقعیت مکانی شما می‌شود. می‌توانید زمین، ماه، یا منظومه شمسی را به عنوان نمای اصلی تنظیم کنید و فونت را نیز سفارشی کنید. این واچ فیس از دو فاکتور برای همراهی با آن پشتیبانی می‌کند و با چرخاندن دکمه تاجی شکل این امکان برای شما ایجاد می‌شود که سریع به جلو یا عقب برگردید تا موقعیت ماه را در روز دیگری ببینید.

image

 

در مورد واچ فیس‌های موجود، watchOS 9 پیچیدگی‌های پیشرفته و مدرنیزه شده را به همراه به روزرسانی‌های طراحی اضافه کرده است. تصویر پرتره روی عکس‌های بیشتری از جمله گربه‌ها، سگ‌ها و مناظر طبیعی، اثر عمقی می‌گذارد؛ همچنین خطوط چینی به واچ فیس‌های California و Typograph اضافه شده است.

watchOS 9 برای اپل واچ سری ۴ به بعد در دسترس است و امسال اپل واچ سری ۳ دیگر پشتیبانی نمی‌شود. شما در صورت داشتن اپل واچ از کدام واچ فیس‌ها بیشتر استفاده می‌کنید و کدام را بیشتر از بقیه دوست دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)