خانهاخبار
پوکو C40 قبل از رونمایی رسمی به طور کامل معرفی شد!

پوکو C40 قبل از رونمایی رسمی به طور کامل معرفی شد!

به تازگی شعبه ویتنام برند پوکو مشخصات فنی جدیدترین گوشی خود را اعلام کرده است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.
۱۴۰۱/۳/۱۶

در حالی که انتظار می‌رفت گوشی جدید شیائومی موسوم به پوکو C40 در تاریخ 16 ژوئن مصادف با 26 خرداد معرفی شود، شبعه ویتنامی برند پوکو در اقدامی عجیب مشخصات فنی کامل این گوشی هوشمند را منتشر کرد تا کاربران زودتر از موعد با این گوشی مقرون به صرفه آشنا شوند.

طبق لیست شعبه ویتنام پوکو، این گوشی از نمایشگر IPS ال‌سی‌دی 6.71 اینچی اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که بزرگ‌ترین نمایشگر به کار رفته در یک گوشی پوکو است. دوربین اصلی پوکو C40 رزولوشن 13 مگاپیکسلی خواهد داشت و این گوشی از باتری 6000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تغذیه خواهد کرد.

image

نکته قابل توجه پوکو C40 بخش سخت‌افزار آن است چرا که گوشی مقرون به صرفه شیائومی به جای بهره‌گیری از برندهای شناخته‌شده بازار یعنی مدیاتک، کوالکام و Unisoc مجهز به تراشه‌ای به نام JR510 است که توسط تولیدکننده چینی مستقر در شانگهای موسوم به JLQ Technology توسعه داده شده است.

image

 

شایان ذکر است که این تراشه بر پایه فرایند 11 نانومتری ساخته شده است که از هشت هسته شامل چهار هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برد. به علاوه، گزارش شده است که عملکرد تراشه JR510 در حد تراشه‌های اسنپدراگون 450 و هلیو G35 خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو C40 در سه رنگ زرد، مشکی و سبز عرضه خواهد شد و تنها در یک کانفیگ رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. برچسب قیمتی آن برای بازار ویتنام برابر با 150 دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)