خانهاخبار
شاید برخلاف شایعات، مک بوک ایر جدید تنوع رنگی کمتری داشته باشد

شاید برخلاف شایعات، مک بوک ایر جدید تنوع رنگی کمتری داشته باشد

در گزارشی جدید Mark Gurman خبر از عرضه مک بوک ایر جدید با همان رنگ‌های قبلی داده، به علاوه یک رنگ جدید!
۱۴۰۱/۳/۱۴

به گفته Mark Gurman خبرنگار بلومبرگ، انتظار نمی‌رود که مک بوک ایر جدید در طیف رنگی مشابه آیمک ۲۴ اینچی عرضه شود. او به تازگی در توییتی گفته که مک بوک ایر احتمالا در رنگ‌های استاندارد خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی، به مانند مدل‌های قبلی عرضه خواهد شد.

Gurman می‌گوید که انتظاری بیش از عرضه رنگ‌های معمول مک بوک ایر ندارد و احتمالا گزارش‌ها از تنوع زیاد رنگی این محصول اغراق آمیز هستند، اما رنگ طلایی می‌تواند امسال تفاوت با طلایی‌های قبل داشته باشد. او همچنین می‌گوید که رنگ مورد علاقه‌اش در آیمک، یعنی آبی به احتمال زیاد در مک بوک ایر نیز عرضه خواهد شد.

توییت Mark Gurman را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

ایده بسیار گزارش شده مبنی بر عرضه مک بوک ایر در طیف رنگی گسترده احتمالا اغراق آمیز است. در حال حاضر این محصول در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود (اگرچه رنگ طلایی جدید قرار است با طلایی قبلی متفاوت باشد)، به علاوه رنگ مورد علاقه من در آیمک.

image

شایعات حاکی از آن است که مک بوک ایر دارای حاشیه‌های سفید و صفحه کلید مایل به سفید خواهد بود که شباهت‌هایی به آیمک ۲۴ اینچی ایجاد می‌کند و انتظارات از طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را تقویت می‌کند. مینگ چی کو تحلیلگر خوش سابقه اپل، در فروردین ماه گفته بود که مک بوک ایر بعدی دارای گزینه‌های رنگی بیشتری خواهد بود، اما به جزئیات خاصی اشاره نکرد و هیچ شایعه مشخصی در مورد گزینه‌های رنگی بیشتر وجود ندارد.

انتظار می‌رود مک بوک ایر آینده دارای شاسی بازطراحی شده‌ای باشد که شبیه به مک بوک پرو است و طراحی مخروطی ندارد. هنوز مشخص نیست که آیا بریدگی صفحه نمایش به این محصول نیز راه خواهد یافت یا خیر، اما به نظر می‌رسد این موضوع محتمل باشد.

برخی شایعات حاکی از آن است که مک بوک ایر نسل بعدی تراشه M2 خواهد داشت، اما مینگ چی کو معتقد است که این تراشه به استفاده از تراشه M1 ادامه خواهد داد و اپل در عوض طراحی جدید را به عنوان نقطه قوت فروش در نظر خواهد گرفت. مک بوک ایر ممکن است دوشنبه در کنفرانش توسعه دهندگان امسال اپل رونمایی شود و Gurman نیز به این موضوع اشاره کرده است.

به نظر شما مک بوک ایر جدید بالاخره در WWDC امسال معرفی خواهد شد یا به مانند مراسم‌های قبلی، پس از شایعات بسیار باز هم می‌بینیم که در این رویداد هم خبری از این محصول نخواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)