خانهاخبار
دو ساعت هوشمند جدید Garmin معرفی شد

دو ساعت هوشمند جدید Garmin معرفی شد

شرکت مشهور گارمین دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرده که یکی از آن‌ها به کمک نور خورشید شارژ می‌شود.
۱۴۰۱/۳/۱۱

بعد از عرضه محصولات پوشیدنی موفق و جذاب به بازار، برند Garmin روز گذشته دو ساعت هوشمند جدید از شاخه Forerunner را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. دو اسمارت واچ جدید از امکانات و قابلیت‌های شگفت انگیزی برخوردار هستند که در ادامه مطلب با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

Garmin Forerunner 955 Solar

برای نخستین بار، یکی از محصولات برند گارمین به شارژ خورشیدی مجهز شده است. این محصول به لنز Power Glass Solar مجهز شده است و از این طریق، می‌تواند ۴۹ ساعت هنگام استفاده از GPS یا ۲۰ روز هنگام استفاده به صورت ساعت هوشمند دوام آورد. این ساعت هوشمند همچنین به نمایشگری رنگی با قابلیت Always-on مجهز است که تماما لمسی بوده و با سیستم ۵ دکمه سابق گارمین به نوعی ترکیب شده و نمی‌توان گفت که جایگزین آن شده است.

در زیر این نمایشگر، یک سیستم جی پی اس با امکان پشتیبانی از چندین باند مختلف گنجانده شده و در کنار آن، شاهد قابلیت HRV هستیم که باعث می‌شود زمانی که شما خواب هستید، میانگین ضربان قلب شما را با دقت بالا اندازه گیری کند. 

image

نمایی از ساعت هوشمند Forerunner 955

ویجت Race جدید پیش از انجام فعالیت‌های ورزشی و مسابقات، می‌تواند به شما تمرین‌های خوبی را پیشنهاد کند. همچنین اوضاع آب و هوا و زمان باقی مانده تا شلیک تفنگ آغاز کننده مسابقه را نیز به نمایش می‌گذارد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید، مطمئنا می‌توان شما را به عنوان یک ورزشکار به حساب آورد. به همین دلیل می‌توانید از تمرین‌های روزانه که ساعت هوشمند Garmin به شما پیشنهاد می‌دهد استفاده کنید. همچنین صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، گزارشی از وضعیت خواب، حالت ریکاوری، تمرین‌ها و وضعیت ضربان قلب‌تان به شما می‌دهد و در کنار این موارد، وضعیت آب و هوای امروز و پیشنهادات تمرین‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

اوضاع در طول زمان دویدن به چه صورت است؟ امکانات جدید در حوزه استقامت باعث می‌شود تا شما در لحظه، بتوانید میزان تلاش خود برای حالت میانه دویدن را نظارت و ثبت کنید. همچنین ورزشکارانی که ساعت هوشمند خود را با دیوایس‌های دیگر همگام سازی می‌کنند، باید بدانند که Forerunner 955 و Forerunner 255 که پایین‌تر آن را معرفی خواهیم کرد، به سیستم Native Running Power مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد معیارهای تلاش خود را هنگام استفاده از Running Grnamics Pod یا HRM-Pro در لحظه دقیقا روی ساعت هوشمندشان دریافت کنند.

این قابلیت‌ها در کنار امکانات مختلف در حوزه سلامت که معمولا روی محصولات گارمین یافت می‌شود، قرار گرفته است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایش اکسیژن خون
  • میزان انرژی بدن
  • چرخه قاعدگی
  • ردیابی بارداری
  • نمایش نوتیفیکیشن‌ها

افراد علاقمند می‌توانند هم اینک ساعت هوشمند Garmin Forerunner 955 را با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار از وب سایت این برند خریداری کنند. اگر نیازی به استفاده ار انرژی خورشیدی برای شارژ کردن این محصول ندارید، نسخه دیگری بدون قابلیت یاد شده در دسترس شما خواهد بود که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر قیمت گذاری شده است.

Garmin Forerunner 255

خوشبختانه مدل یاد شده در ابتدای مطلب با قیمت بالای خود، تنها نسخه‌ای نیست که گارمین معرفی کرده و حالا باید به سراغ مدل دیگر، یعنی Forerunner 255 برویم. این نسخه در دو سایز مختلف و مدلی خاص با حافظه داخلی برای گنجاندن موزیک‌های دلخواه همراه است. به این ترتیب Forerunner 255 و Forerunner 255 Music در سایز ۴۶ میلیمتری و Forerunner 255S و Forerunner 255 Music در سایز ۴۱ میلیمتری در دسترس خریداران خواهد بود.

به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در خصوص این آپگرید، می‌توان به بهبود چشمگیر باتری اشاره کرد. به گفته گارمین، این محصولات در هنگام استفاده از GPS می‌توانند ۳۰ ساعت دوام آورده و اگر از آن‌ها به حالت ساعت هوشمند استفاده کنید، ۱۴ روز جوابگوی نیازهای شما خواهند بود. قابلیت‌های مختلف مانند پشتیبانی از باندهای مختلف GPS، پایش میانگین ضربان قلب، نمایش میزان استقامت در لحظه، معیارهای قدرت هنگام دویدن و سیستم Garmin Pay روی این محصول نیز اضافه شده است.

image

نمایی از ساعت هوشمند Forerunner 255

در حالت کلی، این محصولات را می‌توان حالت بروز شده نسخه‌های پیشین خود دانست که با قابلیت‌های جدیدی همراه شده و این گزینه روی هر نسل نسبت به مدل پیشین بیشتر تقویت می‌شود. امکانات خاص این ساعت‌های هوشمند به ورزشکاران اجازه می‌دهد تا هنگام انجام فعالیت‌های مختلف به صورت همزمان، اطلاعات مربوط به هر ورزش را به صورت جداگانه مشاهده کرده و به صورت مداوم میان نتایج آن‌ها سوییچ کنند.

هر دو نسخه Forerunner 255 و Forerunner 255S با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار در رنگ‌های مختلف در دسترس خریداران قرار گرفته است. نسخه Forerunner 255 Music و Forerunner 255S Music هم در دو رنگ سفید و سیاه با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار روانه بازار شده است. مانند مدل یاد شده در ابتدای مطلب، تمامی این مدل‌ها از وب سایت Garmin قابل خرید هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)