خانهاخبار
خبرنگار بلومبرگ اطلاعات جدیدی از سیستم عامل‌های جدید اپل داده است

خبرنگار بلومبرگ اطلاعات جدیدی از سیستم عامل‌های جدید اپل داده است

Mark Gurman خبرنگار بلومبرگ و افشاگر با سابقه، از ویژگی‌های جدید انواع سیستم عامل‌های اپل که قرار است در WWDC امسال معرفی شوند، اطلاعات خوبی داده است.
۱۴۰۱/۳/۱۰

به گفته Mark Gurman خبرنگار بلومبرگ، اپل قصد دارد صفحه قفل پیشرفته در iOS 16، چند وظیفگی بهبود یافته در iPadOS 16، ناوبری پیشرفته در watchOS 9، ویژگی‌های اضافی خانه هوشمند در tvOS 16، برنامه‌های بازطراحی شده در macOS 13 و مواردی دیگر را در WWDC 2022 معرفی کند.

او در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود، انتظارات خود را برای همه سیستم عامل‌های آینده اپل، از جمله tvOS 16 watchOS 9، iPadOS 16، iOS 16، و macOS 13 بیان کرده است. او معتقد است که این به روزرسانی‌ها نسبتا قابل توجه خواهند بود.

طبق گزارش‌ها اپل در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تعدادی تغییرات در صفحه قفل برای iOS 16 است، که شامل نوع جدیدی از تصویر پس زمینه است که اطلاعات را نمایش می‌دهد. او گفته:

اپل در حال برنامه‌ریزی پیشرفت‌های بزرگی برای صفحه قفل آیفون است، که شامل تصاویر پس زمینه‌ای با قابلیت‌هایی مانند ویجت است.

علاوه بر این به من گفته شده که iOS 16 در آینده از صفحه قفل همیشه روشن پشتیبانی می‌کند، چیزی که اپل در ابتدا برای آیفون ۱۳ در سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بود.

image

 

در مورد iPadOS 16 هم Gurman انتظار دارد که تغییرات عمده‌ای در پنجره‌های مختلف و چند وظیفگی اعمال شود، در حالی که tvOS 16 ظاهرا ارتباطات خانه هوشمند بیشتری خواهد داشت. او انتظار دارد که اپلیکیشن Messages، به ویژه در مورد پیام‌های صوتی، عملکردهای بیشتری به مانند سایر شبکه‌های اجتماعی داشته باشد. او گفته به نظر نمی‌رسد که اپلیکیشن Health به iPadOS یا macOS را یابد، اما ظاهرا ویژگی‌های زیادی در راه است که با آیفون و اپل واچ قرار است کار کند.

ظاهرا watchOS 9 شامل پیشرفت‌های قابل توجهی در این سیستم عامل است که بر عملکرد و ناوبری روزانه تاثیر مستقیم دارد و البته که با عرضه watchOS جدید باید شاهد واچ فیس‌های جدیدی برای اپل واچ باشیم، همچنین قرار است که یک حالت کم مصرف جدید هم در این سیستم عامل معرفی شود.

Gurman ادعا کرده که macOS 13 تنظیمات سیستم را اصلاح می‌کند تا با برنامه تنظیمات iOS، از جمله تنظیمات فردی که توسط برنامه سازماندهی می‌شوند، و همچنین طراحی‌های مجدد دیگر برای برنامه‌های پیش فرض، مطابقت بیشتری داشته باشد.

tvOS 16، watchOS 9، iPadOS 16، iOS 16، و macOS 13 قرار است در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال اپل (WWDC) در روز دوشنبه ۱۶ خرداد پیش نمایش شوند و پس از آن یک دوره آزمایشی بتا قبل از انتشار عمومی را تجربه خواهند کرد، تا ایرادات احتمالی آنها برای عرضه عمومی در پاییز امسال رفع شود.
.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)