خانهاخبار
گوشی Realme GT Neo 3T به زودی معرفی خواهد شد

گوشی Realme GT Neo 3T به زودی معرفی خواهد شد

شرکت ریلمی قصد دارد تا محصول جدید خود با نام Realme GT Neo 3T را در آینده نزدیک به صورت رسمی رونمایی کند.
۱۴۰۱/۳/۷

اوایل ماه جاری میلادی برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند که کمپانی ریلمی قصد دارد تا محصول جدید خود با نام Realme GT Neo 3T را در آینده نزدیک معرفی کند. چنین خبری به دنبال دریافت گواهی‌های متعدد از رگولاتوری‌ها به بیرون درز پیدا کرد. در حالی که هنوز تاریخ معرفی این محصول به صورت دقیق مشخص نیست، اما اکانت توییتر ریلمی در توییت آخر خود اعلام کرد که این گوشی هوشمند به زودی معرفی خواهد شد.

image

پوستر منتشر شده توسط اکانت توییتر Realme

پوستری که توسط اکانت توییتر ریلمی منتشر شده، تصویر محصول جدید این کمپانی چینی را نیز به نمایش گذاشته است. با نگاهی موشکافانه، متوجه می‌شویم که دوربین سلفی این محصول بر خلاف ریلمی جی تی نئو ۳، در یک فریم دایره‌ای شکل در گوشه چپ قرار گرفته است. دکمه پاور که بعید به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت را نیز درون خود جای داده باشد، در سمت راست بدنه دیده می‌شود. از آن جا که سنسور اثر انگشت گوشی Realme GT Neo 3 درون نمایشگر تعبیه شده بود، لذا چنین شانسی برای نسخه T آن نیز وجود دارد و به این ترتیب، باید انتظار یک نمایشگر آمولد را داشته باشیم.

شرکت ریلمی هنوز هیچ یک از مشخصات گوشی Realme GT Neo 3T را اعلام نکرده است، اما به لطف بنچمارک گیک بنچ می‌دانیم که این محصول به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، ۸ گیگابایت رم و نسخه دوازدهم سیستم عامل اندروید مجهز خواهد بود. البته پیش بینی می‌شود که مدل‌های دیگری با رم بیشتر نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

همچنین انتظار می‌رود که گوشی Realme GT Neo 3T از نمایشگر ۶.۵ اینچی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیسکلی برخوردار باشد. برای علاقمندان سلفی نیز دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

image

تصویری از گوشی Realme GT Neo

image

تصویری از گوشی Realme GT Neo

مطمئنا در روزهای آینده، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در مورد این گوشی هوشمند در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد. پس همواره با جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)