خانهاخبار
مینگ چی کو خبرهای جدیدی از ایرپادز پرو جدید منتشر کرد

مینگ چی کو خبرهای جدیدی از ایرپادز پرو جدید منتشر کرد

مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل امروز در یک رشته توییت برآوردهای خود را در مورد طراحی و ویژگی‌های نسل دوم ایرپادز پرو عنوان کرده است.
۱۴۰۱/۳/۴

مینگ چی کو تحلیل‌گر با سابقه اپل، امروز گفته که با وجود آنکه طبق گزارش‌ها اپل در نظر دارد آیفون ۱۵ و تعدادی لوازم جانبی آن را در سال‌های آینده به پورت USB-C تغییر دهد، اما قاب شارژ نسل دوم ایرپادز پرو همچنان قرار است با پورت لایتنینگ عرضه شود. همچنین برای شرکت‌های چینی Luxshare ICT و Goertek که مونتاژ کننده ایرپادها هستند، اینکه به جای هند از ویتنام برای تولید این محصول استفاده کنند، تغییر تولید این محصول از چین به ویتنام، ریسک‌های ژئوپولیتیک را نسبت به هند کمتر می‌کند.

کو امروز در یک سری از توییت‌ها، اظهارات گذشته خود را تکرار کرده که نسل دوم ایرپادز پرو در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. در چند هفته گذشته، اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در حال آزمایش USB-C برای آیفون ۱۵ و یک سری لوازم جانبی از جمله پاور بانک مگ سیف، ایرپادز، ترک پدها و کیبوردهای مک است که در حال حاضر با پورت لایتنینگ عرضه می‌شوند.

image

با این حال ایرپادز پرو جدید که طبق گفته کو قرار است امسال عرضه شود، ظاهرا شامل این حرکت نمی شود. کو در توییتی مرتبط با این موضوع گفته: «پیش بینی میکنم کیس شارژ ایرپادز پرو ۲ همچنان از لایتنینگ پشتیبانی کند، نه USB-C». لازم به ذکر است که همه ایرپادهای اپل، از جمله ایرپادز مکس گران قیمت ۵۵۰ دلاری هم دارای پورت لایتنینگ برای شارژ هستند.

نسل دوم ایرپادز پرو اولین به روزرسانی ایرپاد پرو از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. انتظار می‌رود نسل دوم ایرپادز پرو، دارای طراحی جدیدی باشد که مانند Beats Fit Pro ساقه آن دیگر حذف شده باشد و کاملا داخل گوش قرار گیرد. قابلیت‌های ردیابی سلامت و همچنین بهبود کیفیت کیس شارژ و صدای این محصول، از دیگر ویژگی‌هایی است که گفته شده در مدل جدید آن انتظار می‌رود.

به نظر شما بهبودهای ایجاد شده در مدل جدید ایرپادز پرو، دلیل محکمی برای خرید آن خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)