خانهاخبار
موتورولا یک گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی در بازه تیر مرداد رونمایی خواهد کرد

موتورولا یک گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی در بازه تیر مرداد رونمایی خواهد کرد

جدیدترین گوشی موتورولا که قرار است تا یک ماه دیگر معرفی شود احتمالا همان موتورولا فرانتیر خواهد بود.
۱۴۰۱/۳/۲

امروز برند موتورولا با انتشار پوستری به صورت رسمی اعلام کرد که جدیدترین گوشی این تولیدکننده که به سنسور 200 مگاپیکسلی مجهز است در ماه ژوئیه سال جاری میلادی مصادف با بازه زمانی تیر مرداد رونمایی خواهد شد. در همین راستا، این گوشی مورد انتظار ممکن است همان موتورولا فرانتیر باشد که شایعات مربوط به آن از سال پیش در حال انتشار است. به علاوه، در این پوستر ذکر شده است سنسور 200 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند تجربه عکاسی کاربر را وارد فاز جدیدی خواهد کرد.

image

 

طبق گزارش‌هایی که قبلا نیز منتشر شده‌اند، موتورولا فرانتیر از سنسور 200 مگاپیکسلی پرچمدار ساسمونگ موسوم به ایزوسل HP1 بهره خواهد برد. به علاوه، این سنسور قادر خواهد بود تا با قابلیت ترکیب‌سازی پیکسلی تصاویری با رزولوشن 12.5 و 50 مگاپیکسلی را ثبت نماید که با الگوریتم‌های پیشرفته‌ای نیز همراه خواهد بود. همچنین سنسور پرچمدار سامسونگ از فیلم‌برداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی خواهد کرد.

image

 

بنابر شایعات، موتورولا فرانتیر از نمایشگر خمیده 6.67 اینچی pOLED با نرخ نوسازی 144 هرتزی بهره خواهد برد که میزبان دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. به علاوه، قلب تپنده پرچمدار جدید موتورولا تراشه نسل جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 125 واتی است. شارژ بی‌سیم پرچمدار موتورولا نیز بین 30 تا 50 وات خواهد بود. این گوشی در دو کانفیگ حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)