خانهاخبار
جزئیات جدیدی از ساعت پیکسل واچ شامل حافظه رم و داخلی آن لو رفت

جزئیات جدیدی از ساعت پیکسل واچ شامل حافظه رم و داخلی آن لو رفت

اولین ساعت هوشمند گوگل به همراه سری پرچمدار پیکسل 7 در پاییز سال جاری معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۳۱

همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، گوگل سرانجام پس از شایعات فراوان از اولین ساعت هوشمند خود موسوم به پیکسل واچ در طی کنفرانس I/O خود رونمایی کرد که قرار است در پاییز سال جاری میلادی به همراه سری پرچمدار پیکسل 7 معرفی و عرضه شود. البته باید اشاره کرد که زمان دقیق جدیدترین محصولات گوگل احتمالا ماه اکتبر میلادی خواهد بود.

در همین راستا، در چند وقت اخیر گزارش‌های غیر رسمی زیادی منتشر شده است که یکی از آن‌ها خبر داده است ساعت پیکسل واچ به تراشه قدیمی اگزینوس 9110 مجهز خواهد بود. حالا امروز گزارشی جدید در دسترس قرار گرفته است که ضمن تایید گزارش قبلی جزئیات جدیدی پیرامون دیگر مشخصات فنی این ساعت را اعلام کرده است.

image

 

این گزارش جدید اذعان دارد که ساعت پیکسل واچ از تراشه اگزینوس 9110 بهره خواهد برد که یک تراشه 10 نانومتری محسوب می‌شود که در سال 2018 معرفی شده است. البته این گزارش ادعا می‌کند ساعت جدید گوگل به پردازنده کمکی کم مصرف مجهز خواهد بود. این ترکیب سخت‌افزاری به مانند تراشه اسنپدراگون Wear 4100+ است که از دو پردازنده مرکزی بهره می‌برد به صورتی که پردازنده دوم بسیار کم مصرف است و برخی از سنسورها و قابلیت نمایشگر همیشه روشن را کنترل می‌کند.

شایان ذکر است که پردازنده کمکی احتمالی ساعت پیکسل واچ به عمر باتری این ساعت هوشمند کمک می‌کند چرا که پردازنده اصلی قادر خواهد بود به انجام تسک‌های اصلی بپردازد در حالی که برخی از وظایف سبک‌تر بر عهده پردازنده دوم گذاشته خواهد شد و بار نسبتا زیادی از دوش پردازنده اصلی برداشته خواهد شد. البته در حال حاضر چندان نمی‌توان درباره عملکرد باتری پیکسل واچ اظهار نظر کرد چرا که عمر باتری به فاکتورهای زیادی وابسته است.

image

 

در این گزارش همچنین ذکر شده است که حافظه رم پیکسل واچ مقداری از حافظه رم 1.5 گیگابایتی گلکسی واچ 4 بیشتر است. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که ساعت جدید گوگل به حافظه رم 2 گیگابایتی مجهز شود. به علاوه، حافظه داخلی آن به احتمال زیاد 32 گیگابایت خواهد بود که از همه ساعت‌های هوشمندی که به Wear OS مجهز هستند دوبرابر بیشتر است.

در نهایت باید اشاره کرد که سنسورهای ساعت پیکسل واچ به مانند فیت‌بیت Lux و فیت‌بیت Charge 5 خواهد بود و از پایشگر ضربان قلب، کنترل اکسیژن خون و تست نوار قلب بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)