خانهاخبار
تصاویر واقعی آنر 70 و آنر 70 پرو منتشر شد

تصاویر واقعی آنر 70 و آنر 70 پرو منتشر شد

یه تازگی رندرهای رسمی و تصاویر واقعی دو مدل سری آنر 70 در دسترس کاربران قرار گرفته است که تفاوت جزئی بین دو گوشی را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۲/۳۰

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سری آنر 70 که شامل سه مدل آنر 70، آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس می‌شود در تاریخ 30 مه سال جاری مصادف با 9 خرداد در چین رونمایی خواهد شد. حالا در فاصله تنها ده روز مانده به معرفی رسمی این سری گوشی‌های هوشمند آنر، این شرکت تصاویر رندری رسمی از نسخه استاندارد این سری را در وبسایت رسمی خود منتشر کرده است که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. از آن سو، آنر 70 در کنار برادر بزرگ‌تر خود یعنی آنر 70 پرو نیز در تصاویر واقعی دیده شده‌اند که تفاوت‌های ظاهری جزئی این دو گوشی را آشکار می‌سازد.

image

image

 

براساس این تصاویر، آنر 70 و آنر 70 پرو در پنل پشتی خود میزبان سه دوربین خواهند بود که البته جزیره دوربین آنر 70 پرو کمی برجسته است در حالی که نسخه استاندار سری از دو ماژول دوربین دایره‌ای شکل بهره می‌برد. همچنین به مانند نسل‌های قبلی، آنر 70 پرو از نظر ابعاد بدنه کمی بزرگ‌تر از آنر 70 ظاهر خواهد شد تا تفاوت‌های هرچند جزئی بین دو گوشی مدل پرمیوم و نسخه استاندارد حفظ شود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد آنر 70 و آنر 7 پرو از درگاه USB-C بهره ببرند ولی متأسفانه خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این دو گوشی هوشمند نخواهد بود. شایان ذکر است که تا به امروز اطلاعاتی زیادی از مشخصات فنی سری آنر 70 در دسترس قرار نگرفته است ولی برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که سری آنر 70 به سنسور 1/1.49 اینچی جدید سونی با رزولوشن 54 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)