خانهاخبار
سامسونگ نسخه پوکیمون گلکسی بادز 2 را معرفی کرد

سامسونگ نسخه پوکیمون گلکسی بادز 2 را معرفی کرد

شرکت سامسونگ اخیرا تمرکز زیادی روی عرضه نسخه‌های مخصوص پوکیمون محصولات خود داشته است و پس از معرفی نسخه پوکیمون گلکسی زد فلیپ 3، حالا نوبت به ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 رسیده است.
۱۴۰۱/۲/۳۰

در ماه گذشته، شرکت سامسونگ نسخه پوکیمون گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 را معرفی کرده که مخصوص بازار کشور کره جنوبی بود و موجودی آن نیز تنها در چند دقیقه به اتمام رسید. این شرکت، حالا دوباره به سراغ پوکیمون رفته و نسخه‌ای مخصوص از ایرفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز 2 را با این تم معرفی کرده است.

image

 

نسخه پوکیمون گلکسی بادز 2، دارای قاب مخصوصی برای کیس خود به شکل یک Poke Ball‌ است و امکان اتصال یک بند به آن نیز وجود دارد. خریداران کره‌ای این نسخه از گلکسی بادز 2، می‌توانند این ایرفون‌ها را در رنگ‌های معمول آن یعنی مشکی، سفید، بنفش، سبز و خاکستری تهیه کنند. قاب مخصوص با طرح Poke Ball این نسخه با ایرفون‌های دیگر سامسونگ مانند گلکسی بادز پرو یا گلکسی بادز لایو نیز سازگار است.

این باندل همچنین یکی از یازده استیکر مخصوص پوکیمون‌های متفاوت را نیز به همراه دارد. این یازده استیکر شامل پوکیمون‌های Pikachu، Bulbasaur، Charmander، Squirtle، Jigglypuff، Ditto، Dragonite، Lapras، Eevee، Gengar و Mew می‌شوند.

image

 

این باندل مخصوص در حال حاضر در سایت سامسونگ در کشور کره جنوبی قرار گرفته است؛ اما هنوز امکان خرید یا پیش سفارش آن وجود ندارد. قیمت این ایرفون‌ها معادل با ۱۳۴٫۰۰۰ وون کره (حدود ۱۰۶ دلار) بوده و متاسفانه، هنوز معلوم نیست که آیا شاهد عرضه نسخه جهانی باندل پوکیمون گلکسی بادز 2 و گلکسی زد فلیپ 3 خواهیم بود یا این محصولات در انحصار کشور کره جنوبی باقی می‌مانند.

image

 

درباره نسخه پوکیمون ایرفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز 2 چه می‌اندیشید؟ آیا به اینگونه باندل‌ها علاقه دارید یا ترجیح می‌دهید تا نسخه معمولی محصولات را تهیه کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)