خانهاخبار
بازگشت نمایشگاه IFA برلین دقیقا با همان فرم قبل از دوران کرونا

بازگشت نمایشگاه IFA برلین دقیقا با همان فرم قبل از دوران کرونا

نمایشگاه IFA 2022 با قول مسئولان برگزاری آن، قرار است با بازگشت همه غرفه‌داران اصلی و به همان شکل و شمایل دوران قبل از همه‌گیری کرونا برگزار شود.
۱۴۰۱/۲/۳۰

پس از دو سال وقفه، نمایشگاه IFA برلین در همان مقیاس بزرگ و واقعی بازگشته است. این نمایشگاه معتبر و معروف جهانی تجارت در حوزه فن‌آوری قرار است از دوم تا ششم سپتامبر (۱۱ تا ۱۵ شهریور) ادامه داشته باشد. خوشبختانه به طور قطع می‌توانیم این نوید را بدهیم که امسال قرار است که به همان اندازه شرکت‌کننده و محصولات جدید داشته باشیم که در سال ۲۰۱۹ دیده بودیم.

به گفته برگزارکنندگان، دو سوم از غرفه داران برتر IFA حضور خود را تایید کرده‌اند. همچنین تمام گروه‌های بزرگ خرده فروشی نیز در برلین حضور خواهند داشت. افرادی که قصد دارند این نمایشگاه را به صورت حضوری بازدید کنند باید بلیط‌های به اصطلاح «سوپر زودرس» را بگیرند، که قیمت آن فقط تا آخر این ماه میلادی ۳۵ یورو است و این میزان برای یک روز است.

image

 

پس از مدتی طولانی، به نظر می رسد که خوشبختانه کم کم رویدادها و نمایشگاه‌ها در حال بازگشت به حالت عادی هستند. قبل از این خبر هم دیدیم که گوگل در رویداد 0/I امسال خود از تعدادی از افراد به صورت حضوری دعوت به عمل آورده بود. همچنین کنفرانس WWDC 2022 اپل هم که حدودا دو هفته به برگزاری آن باقی مانده، قرار است با حضور مهندسان این شرکت در کنار توسعه دهندگانی که با قرعه‌کشی شانس حضور در این مراسم را یافته‌اند، برگزار شود. با امید به روزی که تمامی مراسم‌ها و رویدادها به حالت عادی قبل از همه‌گیری کرونا بازگردند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)