خانهاخبار
هواوی واچ GT 3 پرو، واچ فیت 2، واچ D و هواوی بند 7 رسما برای بازارهای جهانی معرفی شدند

هواوی واچ GT 3 پرو، واچ فیت 2، واچ D و هواوی بند 7 رسما برای بازارهای جهانی معرفی شدند

محصولات پوشیدنی هواوی قرار است به زودی روانه بازارهای جهانی شوند که شامل چند ساعت هوشمند و یک بند هوشمند می‌شود.
۱۴۰۱/۲/۲۹

رویداد معرفی محصولات پرچمدار هواوی دیروز برگزار شد که در طی آن شاهد رونمایی از جدیدترین محصولات این تولیدکننده شامل گوشی تاشو هواوی میت Xs 2 و هواوی واچ GT 3 پرو بودیم که با دیگر دستگاه‌ها مانند هواوی واچ فیت 2، هواوی واچ D و هواوی بند 7 همراه بودند. از بین پوشیدنی‌های هواوی، هواوی واچ GT 3 پرو یک ساعت پرچمدار با طراحی پرمیوم و قابلیت‌های متنوع سلامتی و فیتنس است. از آن سو، هواوی واچ فیت 2 محصولی مقرون به صرفه است که در مقایسه با نسل قبلی خود بهبودهای قابل توجهی داشته است.

به علاوه، هواوی واچ D با تمرکز بر ویژگی‌های سلامتی مانند پایشگر فشار خون و تست نوار قلب توسعه داده شده است و هواوی بند 7 نیز که ارزان‌ترین محصول در مقایسه با سایر محصولات هواوی است از وزنی سبک و عمر باتری دو هفته‌ای بهره می‌برد. در این راستا، در مطلب پیش رو به معرفی جدیدترین پوشیدنی‌های هواوی خواهیم پرداخت و ویژگی‌ها و مشخصات فنی هرکدام را مرور خواهیم کرد.

هواوی واچ GT 3 پرو

اخرین مدل معرفی شده متعلق به سری ساعت‌ هواوی واچ GT در دو اندازه 46 میلی‌متری تیتانیومی و 43 میلی‌متری سرامیکی عرضه خواهد شد. به علاوه، هر دو نسخه هواوی واچ GT 3 پرو از نمایشگر امولد بهره خواهند برد و به قابلیت‌های سلامتی معمول مانند پایشگر ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، استرس و پایشگر خواب نیز مجهز خواهد بود. همچنین براساس منطقه عرضه شده جدیدترین ساعت هوشمند هواوی از قابلیت تست نوار قلب بهره خواهد برد.

image

 

کاربران قادر خواهند بود تا 100 حالت ورزشی مختلف مانند شنا و غواصی را با ساعت هوشمند جدید هواوی پیگیری کنند و به لطف بهره‌گیری از GPS دو باند دوندگان نیز می‌توانند ورزش‌های مختلفی را با این ساعت انجام دهند. نرم‌افزار هواوی واچ GT 3 پرو سیستم عامل HarmonyOS 2 است که از تماس‌های صوتی با بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. عمر باتری نسخه 46 میلی‌متری ساعت هواوی در حدود دو هفته اعلام شده است در حالی که باتری نسخه 43 میلی‌متری در حدود یک هفته عمر خواهد داشت.

برچسب قیمتی هواوی واچ GT 3 پرو برای نسخه 43 میلی‌متری با چرم سفید برابر با 500 یورو خواهد بود و نسخه بند سرامیکی نیز با قیمت 700 یورو به فروش خواهد رسید. همچنین قیمت نسخه 46 میلی‌متری تیتانیومی با بند سیلیکونی برابر با 369 یورو خواه بود و نسخه بند تیتانیومی نیز با قیمت 500 یورویی روانه بازار خواهد شد.

هواوی واچ فیت 2

ساعت هوشمند مقرون به صرفه هواوی از نمایشگر 1.74 اینچی مستطیلی امولد بهره می‌برد و از قابلیت‌های آن می‌توان به پایشگر ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و کنترل استرس اشاره کرد که با پشتیبانی از 96 حالت ورزشی همراه خواهد بود. ساعت هواوی واچ فیت 2 در سه مدل اکتیو با بند سیلیکونی، کلاسیک با بند فلزی و Elegant با بند چرمی عرضه خواهد شد. به علاوه، ساعت هوشمند جدید هواوی برخلاف نسل قبلی خود از تماس‌های صوتی بلوتوثی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی هواوی واچ فیت 2 می‌توان GPS داخلی و عمر باتری دو روزه را نام برد. برچسب قیمتی هواوی واچ فیت 2 برای مدل اکتیو برابر با 149 یورو خواهد بود و نسخه Elegant نیز با قیمت 249 یورو به فروش خواهد رسید.

image

 

هواوی واچ D

هواوی واچ D با نمایشگر 1.64 اینچی امولد سال پیش در چین به عنوان یک ساعت هوشمند سلامت محور با قابلیت‌های سلامتی مانند پایشگر فشار خون و تست نوار قلب معرفی شد که از 70 حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های سلامتی معمول مانند پایشگر ضربان قلب، استرس، میزان اکسیژن خون و خواب نیز در این ساعت وجود خواهد داشت. باتری هواوی واچ D با یک بار شارژ تا هفت روز دوام خواهد داشت و از گواهی IP68 نیز بهره خواهد برد. قیمت‌گذاری این ساعت هوشمند برای بازارهای جهانی برابر با 500 یورو اعلام شده است

image

 

هواوی بند 7

ارزان‌ترین پوشیدنی هواوی که در رویداد دیروز معرفی شد هواوی بند 7 است که تنها 59 یورو قیمت دارد و از نمایشگر 1.47 اینچی امولد، پایشگر ضربان قلب و اکسیژن خون بهره می‌برد و تا عمق 50 متری نیز ضدآب است. این بند هوشمند در چهار رنگ عرضه خواهد شد و عمر باتری آن در حدود دو هفته اعلام شده است. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)