خانهاخبار
شایعات جدید در مورد اپل واچ سری 8 حکایت از طراحی متفاوت این ساعت محبوب اپل دارد

شایعات جدید در مورد اپل واچ سری 8 حکایت از طراحی متفاوت این ساعت محبوب اپل دارد

برطبق اظهارات یک افشاگر با سابقه، اپل واچ سری 8 اپل که چند ماه بیشتر به معرفی آن باقی نمانده، دارای ویژگی‌های جدید همراه با طراحی متفاوت خواهد بود.
۱۴۰۱/۲/۲۹

بر اساس اطلاعاتی که حساب توییتری ShrimpApplePro که افشاگری با سابقه است منتشر کرده، اپل واچ سری 8 امسال اپل دارای طراحی کاملا متفاوت با صفحه نمایش تخت خواهد بود.

Jon Prosser افشاگر با سابقه اپل، در جدیدترین ویدئوی خود در کانال یوتیوبی Front Page Tech، اطلاعاتی از حساب کاربری ShrimpApplePro را برجسته کرده که نشان می‌دهد اپل واچ سری 8 می‌تواند دارای یک صفحه نمایش تخت باشد که به نظر می‌رسد در ابتدا قرار بود در اپل واچ سری ۷ شاهد آن باشیم.

image

 

ShrimpApplePro در توییتر به نقل از منابعی ادعا کرده که «یک صفحه نمایش شیشه‌ای تخت» برای اپل واچ جدید در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که احتمال زیادی وجود دارد که این شیشه جلویی برای اپل واچ‌های سری امسال باشد. این در حالی است که هنوز شایعات زیادی از اپل واچ ۸ به بیرون درز نکرده و خبر امروز جزو معدود اطلاعاتی است که در مورد این محصول اپل شاهد هستیم. در ماه می سال گذشته (اردیبهشت ۱۴۰۰)، Jon Prosser شایعه‌ای را منتشر کرد که ادعا می‌کرد اپل در حال کار بر روی یک اپل واچ با لبه‌های صاف و مربعی است که متعاقبا توسط رندرهای ادعایی CAD و منابع دیگر مورد تایید قرار گرفت. در آن زمان او اظهار کرده بود که این طرح می‌تواند برای اپل واچ سری ۷ باشد، اما این نکته را هم گوشزد کرده بود که ممکن است این طراحی در اپل واچ‌های آینده اپل مانند سری ۸ محقق شود.

image

 

اپل واچ سری ۷ در سپتامبر سال گذشته (شهریور ۱۴۰۰)، با طراحی گردتر رونمایی شد، اما آخرین اطلاعات ShrimpApplePro نشان می‌دهد که ظاهرا طراحی تخت اپل واچ احتمالا برای مدل‌های جدید امسال عملی شده است. این حساب توییتری با سابقه اضافه کرده که معتقد است نمایشگر تخت اپل واچ سری ۸، در کنار شیشه جلویی آیفون‌های ۱۴، به زودی برای تولید انبوه آماده می‌شود.

امسال شایعه شده است که اپل در حال آماده شدن برای عرضه سه مدل اپل واچ جدید شامل اپل واچ سری ۸، نسل دوم اپل واچ SE، و یک اپل واچ متفاوت «Explorer Edition» است که ظاهرا نسخه مقاوم‌تر اپل واچ ۸ است.

image

 

ShrimpApplePro در بین افشاگران محصولات اپل شهرت خوبی دارد و اولین کسی بود که در مورد طراحی جلوی متفاوت آیفون‌های ۱۴ پرو، حاشیه‌های نازک‌تر صفحه نمایش این گوشی‌ها، و ابعاد دقیق آیفون ۱۴ پرو اطلاعاتی را ارائه داد. شایان ذکر است این حساب توییتری پیش‌بینی طراحی اپل واچ سری ۷ را هم به درستی مطرح کرده بود و در حال حاضر با اطلاعاتی که امروز منتشر کرده، در واقع صحبت‌های Jon Prosser را در مورد اپل واچ‌های جدید تایید می‌کند.

Jon Prosser رندرهایی را از طراح معروف Ian Zelbo را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد طراحی‌های لبه‌های تخت در اپل واچ سری ۸ چگونه می‌تواند باشد. شایعه شده است که این سری جدید اپل واچ، دارای قابلیت نظارت بر دمای بدن، بهبود ردیابی فعالیت‌های کاربر، و موارد دیگر است.

نظر شما در مورد طراحی جدید اپل واچ سری ۸ چیست؟ آیا این طراحی جدید و ویژگی‌هایی که قرار است امسال در این ساعت محبوب اپل ببینیم، شما را مجاب به خرید آن می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)