خانهاخبار
مشخصات فنی احتمالی سری شیائومی 12S لو رفت

مشخصات فنی احتمالی سری شیائومی 12S لو رفت

جدیدترین سری پرچمدار شیائومی احتمالا در دو نسخه تراشه اسنپدراگون و مدیاتک عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۲۷

همانطور که قبلا نیز گزارش شده بود، شیائومی در حال کار روی یک سری پرچمدار به نام سری شیائومی 12S است که شامل دو مدل شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو است. در همین راستا، امروز گزارشی از طرف افشاگر برجسته چینی Digital Chat Station در دسترس کاربران قرار گرفته است که مشخصات فنی دو گوشی هوشمند متعلق به برند شیائومی را اعلام کرده است که به احتمال زیاد سری شیائومی 12S خواهد بود.

طبق این شایعه، یکی از گوشی‌های هوشمند حاضر در این گزارش از نمایشگر کوچک‌تر با لبه‌های خمیده بهره می‌برد که از مشخصات فنی آن می‌توان به رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و نمایشگر حفره‌دار اشاره کرد. شایان ذکر است که به نظر می‌رسد این گوشی همان شیائومی 12S باشد. به علاوه، در پنل پشتی شیائومی 12S دوربین سه‌گانه قرار خواهد داشت که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. همچنین به احتمال زیاد دوربین‌های این پرچمدار به الگوریتم‌های جدید مجهز خواهد بود که تجربه عکاسی کاربر را بهبود خواهد بخشید.

image

 

دیگر گوشی که در این گزارش ذکر شده است به احتمال زیاد شیائومی 12S پرو است که از نمایشگر 2K بهره می‌برد. به علاوه، قلب تپنده سری شیائومی 12S انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس باشد. البته باید اشاره کرد که اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی 12S پرو در دو نسخه تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس و تراشه دایمنسیتی 9000 روانه بازار خواهد شد. در همین راستا، در صورت درست بودن این شایعه شیائومی 12S پرو به اولین گوشی پرچمدار شیائومی بدل خواهد شد که با تراشه نسل بعدی کوالکام عرضه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس خبری مشابه، سه گوشی جدید شیائومی با شناسه مدل‌های 2203121C، 2206123SC و 2206122SC موفق به کسب گواهی CMIIT شده‌اند که به احتمال زیاد همان شیائومی 12 الترا، شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)