خانهاخبار
سری آنر 70 احتمالا با سنسور پیشرفته سونی IMX800 عرضه خواهد شد

سری آنر 70 احتمالا با سنسور پیشرفته سونی IMX800 عرضه خواهد شد

جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند آنر قرار است به زودی رونمایی شود و از مشخصات فنی مانند تراشه دایمنسیتی 9000 بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۲/۲۴

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده از طرف افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station، سری آنر 70 به احتمال بسیار زیاد با سنسور سونی IMX800 روانه بازار خواهد شد به علاوه، سری آنر 70 که به نوعی جایگزین سری حال حاضر آنر 60 محسوب می‌شود قرار است به زودی رونمایی شود هر چند که هنوز آنر زمان معرفی رسمی آن را اعلام نکرده است.

image

شایان ذکر است که سنسور سونی IMX800 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است ولی طبق شایعات به گوش رسیده، اندازه حدود 1/1.1 اینچ خواهد بود که آن را به بزرگ‌ترین سنسور حال حاضر گوشی‌های هوشمند بدل می‌سازد. در این راستا، از نزدیک‌ترین رقیب به این سنسور می‌توان سنسور 50 مگاپیکسلی GN2 سامسونگ با اندازه 1/1.12 را نام برد. البته باید اشاره کرد که متأسفانه دیگر جزئیات سنسور جدید سونی هنوز منتشر نشده است و نمی‌توان به طور قطعی درباره عملکرد آن اظهار نظر کرد.

اخیرا یک گوشی هوشمند با شناسه مدل FNE-AN00 در لیست گواهی 3C و همینطور سازمان جهانی فناوری اطلاعات قرار گرفت که انتظار می‌رود متعلق به سری آنر 70 باشد. به علاوه، در لیست گواهی 3C همچنین ذکر شده است که این گوشی هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد و به شارژ 60 واتی مجهز خواهد بود. از مشخصات فنی احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر فول اچ‌دی 6.67 اینچی اولد اشاره کرد که توسط باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی تغذیه خواهد شد. باید اشاره کرد که احتمالا نمایشگر این گوشی توسط BOE توسعه داده خواهد شد.

image

سری آنر 60

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود سری آنر 70 شامل سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس باشد در حالی که احتمالا نسخه استاندارد به تراشه اسنپدراگون سری 7 و دو مدل دیگر به تراشه‌های دایمنسیتی 8100 و دایمنسیتی 9000 مجهز خواهد بود. به علاوه، شایعه شده است که سری آنر 70 از دوربین‌های پرچمدار بهره خواهد برد که از قابلیت‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

bbmtell

۱۴۰۱/۲/۲۴
https://bbmtell.com/