خانهاخبار
معرفی تبلت جدید گوگل در جریان رویداد دیشب این شرکت

معرفی تبلت جدید گوگل در جریان رویداد دیشب این شرکت

در رویداد دیشب I/O گوگل، این شرکت از تبلت جدید خود پرده برداشت که به گفته خودش بسیار قدرتمند خواهد بود.
۱۴۰۱/۲/۲۲

گوگل با تبلت جدیدی که به گفته خودش از پردازنده Tensor، پردازنده‌ای که به صورت اختصاصی خودش توسعه داده است، استفاده خواهد کرد، قرار است به عرضه تبلت‌هایش ادامه دهد. متاسفانه تبلت پیکسل تا قبل از سال ۲۰۲۳ وارد بازار نخواهد شد، اما گوگل در جریان کنفرانس دیشب خود اعلام کرد که آنقدر از کارهایی که مردم می‌توانند با این محصول انجام دهند هیجان زده است که دیگر نمی‌تواند آن را مخفی نگه دارد.

image

 

تا سال ۲۰۲۳، چیپست Tensor در سومین سال خود خواهد بود، همانطور که گوگل اعلام کرده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو از تراشه اختصاصی جدید Tensor 2 استفاده خواهند کرد و مشخص نیست که درون این تراشه از چه هوش مصنوعی و الگوریتم‌های شبکه عصبی استفاده خواهد شد. بنابراین شاید گوگل حق داشته باشد که با این میزان هیجان در مورد تبلت جدید خود و کارهایی که این تبلت می‌تواند انجام دهد، صحبت کند و به آن لقب مفیدترین تبلت برای مردم را بدهد.

در مورد طراحی این محصول به نظر نمی‌رسد که چیزی غیرعادی را شاهد باشیم. حاشیه‌هایی برای بهتر دست گرفتن محصول و لبه‌هایی که به سمت پنل جلویی شیب‌دار هستند. همچنین احتمالا گوگل این تبلت را با رنگ‌های سرد پاستلی مانند رنگ‌هایی که قرار است پیکسل 6a را هم از ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) در آنها ببینیم، عرضه کند.

گوگل همیشه تبلت‌هایی با قدرت متوسط را معرفی و عرضه کرده، اما به نظر می‌رسد که این بار رویکرد متفاوتی نسبت به این حوزه داشته و می‌خواهد با عرضه یک تبلت قدرتمند به جنگ غول‌های بازار تبلت دنیا یعنی اپل و سامسونگ برود. اما نسبتا زمان طولانی را باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت چه محصولی را با چه مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تدارک دیده است.

به نظر شما گوگل با عرضه یک تبلت قدرتمند می‌تواند به رقیبی سرسخت برای اپل و سامسونگ تبدیل شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)