خانهاخبار
پیکسل بادز پرو با قیمت 200 دلاری رسما معرفی شد

پیکسل بادز پرو با قیمت 200 دلاری رسما معرفی شد

جدیدترین ایربادز گوگل به تراشه 6 هسته‌ای پردازش صدا برای حذف نویز فعال مجهز است.
۱۴۰۱/۲/۲۲

گوگل در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O خود از نسخه پیشرفته ایربادز خود موسوم به پیکسل بادز پرو رونمایی کرد که با قیمت 200 دلاری به فروش خواهد رسید. به علاوه، پیکسل بادز پرو اولین ایربادز گوگل است که از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. در این راستا، جدیدترین ایربادز گوگل به تراشه اختصاصی 6 هسته‌ای برای حذف صدا مجهز است که با بهره‌گیری از الگوریتم‌های خاصی می‌تواند نویز محیطی را از بین ببرد. همچنین پیکسل بادز پرو از قابلیت Silent Seal برخوردار است که می‌تواند خود را با شکل گوش کاربر وفق دهد تا حذف نویز به بالاتری حد خود برسد.

image

 

شایان ذکر است که پیکسل بادز پرو به درایور 11 میلی‌متری مجهز است که به صورت اختصاصی توسعه داده شده است. به علاوه، هدفون جدید گوگل از قابلیت Volume EQ بهره می‌برد که می‌تواند کیفیت خروجی صدا را براساس حجم صدا تعیین کند و همچنین به وسیله آن کاربر قادر خواهد بود تا صدا را براساس سلیقه کاربر شخصی‌سازی کند.به مانند دیگر هدفون‌های بدون سیم، پیکسل بادز پرو از قابلیت Transparency Mode برخوردار است که می‌تواند صدای محیط را اجازه عبور دهد.

پیکسل بادز پرو به سنسورهای حساس به فشار نیز مجهز شده است که براساس ادعای گوگل این سنسورها می‌تواند فشار داخل گوش کاربر را اندازه‌گیری نماید تا کاربر احساس راحتی کند. البته باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست این ویژگی تا چه حد کارایی دارد. گوگل همچنین وعده داده است که تا اواخر سال جاری میلادی پیکسل بادز پرو بروزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد که قابلیت صدای فراگیر محیطی (Spatial Audio) را برای این هدفون به ارمغان خواهد آورد. البته متأسفانه این قابلیت تنها برای گوشی‌های پیکسل سازگار خواهد بود و دیگر گوشی‌های سایر برندها از آن بی‌بهره خواهند بود.

image

 

از دیگر مشخصات فنی پیکسل بادز پرو می‌توان به پوشش ضد باد، اتصال چند نقطه‌ای، کنترل‌های لمسی، شتاب‌دهنده صدا و دستیار صوتی گوگل اسیستنت با مترجم همزمان اشاره کرد. به علاوه، خود ایربادزهای پیکسل بادز پرو از گواهی ضدآب IPX4 بهره می‌برد در حالی که کیس شارژ آن گواهی IPX2 را به همراه دارد.

در نهایت باید اشاره کرد که عمر باتری پیکسل بادز پرو با فعالسازی قابلیت حذف نویز فعال حدود 7 ساعت است و با غیر فعالسازی این قابلیت عمر باتری به 11 ساعت می‌رسد. با بهره‌گیری از کیس شارژ این زمان با فعال بودن حذف نویز فعال به 20 ساعت و با غیرفعال کردن آن به 31 ساعت افزایش خواهد داشت. همچنین کیس شارژ پیکسل بادز پرو از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)