خانهاخبار
هواوی میت Xs 2 در تاریخ 28 اردیبهشت برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد

هواوی میت Xs 2 در تاریخ 28 اردیبهشت برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد

هواوی با انتشار تیزری خبر داد که رویداد رونمایی محصولات جدید خود برای بازار جهانی یک هفته دیگر برگزار خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۲۰

ماه پیش بود که هواوی با برگزاری رویدادی بزرگ از محصولات جدید خود شامل گوشی تاشو هواوی میت Xs 2، ساعت هواوی واچ GT 3 پرو، هواوی بند 7 و تبلت هواوی میت‌پد SE رونمایی کرد که طیف گسترده‌ای از نیاز کاربران را پوشش می‌دهد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد به زودی باید منتظر عرضه این محصولات برای بازار جهانی باشیم.در این راستا، هواوی امروز تیزری را در دسترس کاربران قرار داد که نشان می‌دهد این برند چینی قرار است رویداد رونمایی از محصولات خود برای بازار جهانی را در تاریخ 18 مه مصادف با 28 اردیبهشت برگزار کند.

image

 

شایان ذکر است هواوی هیچ اشاره‌ای به هیچکدام از محصولات خود نکرده است ولی با توجه به تصویر پس زمینه تیزر می‌توان به طور قطع اطمینان داشت که هواوی میت Xs 2 و ساعت هواوی واچ GT 3 پرو شامل دستگاه‌های عرضه شده برای بازار جهانی خواهد بود.

image

در نهایت، از مشخصات فنی گوشی تاشو هواوی میت Xs 2 می‌توان به دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی، پشتیبانی از قلم M-Pencil و باتری 4880 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 66 واتی اشاره کرد. از آن سو، هواوی واچ GT 3 پرو نیز نسخه بهبودیافته هووی واچ GT 3 است که از قابلیت ECG نیز پشتیبانی می‌کند. البته قابلیت ذکر شده ساعت هواوی تنها برای بازارهای خاصی فعال خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)