خانهاخبار
گوشی ریلمی GT نیو 3T موفق به دریافت تاییدیه NBTC شد

گوشی ریلمی GT نیو 3T موفق به دریافت تاییدیه NBTC شد

به نظر می‌رسد که شرکت ریلمی در حال کار روی نسخه جدیدی در سری GT نیو به نام ریلمی GT نیو 3T بوده که به تازگی تاییدیه NBTC‌ را نیز دریافت کرده است.
۱۴۰۱/۲/۲۰

شرکت ریلمی در ماه مارس از گوشی GT نیو 3 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد که اکنون در حال کار روی نسخه جدیدی در این سری به نام GT نیو 3T بوده که به تازگی، موفق به دریافت تاییدیه NBTC از کشور تایلند شده است. گواهی صادر شده توسط این سازمان، به استفاده این گوشی از شماره مدل RMX3371 اشاره می‌کند؛ اما مشخصات سخت افزاری آن را نشان نمی‌دهد.

 

خوشبختانه به لطف افشاگران، می‌دانیم که ریلمی GT نیو 3T دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده و نمایشگر ۶.۵ اینچی آن نیز مقداری از نمونه ۶.۷ اینچی به کار رفته در گوشی ریلمی GT نیو 3 کوچک‌تر است. تاریخ عرضه این گوشی، هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به دریافت تاییدیه NBTC و همچنین مشاهده آن در وب‌سایت‌های BIS و TKDN، احتمالا در هفته‌های آتی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

 

گوشی ریلمی GT نیو 3 که مدتی پیش توسط این شرکت معرفی شد؛ دارای چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100، نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی بود. این گوشی همچنین در نسخه‌ای با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و سرعت شارژ ۸۰ واتی نیز به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)