خانهاخبار
گزارشی جدید خبر از نمایشگر 90 هرتزی و شارژ 25 واتی پیکسل 6a می‌دهد

گزارشی جدید خبر از نمایشگر 90 هرتزی و شارژ 25 واتی پیکسل 6a می‌دهد

براساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد برخی از مشخصات فنی گوشی جدید مقرون به صرفه گوگل برخلاف آنچه قبلا تصور می‌شد، ضعیف‌تر باشد.
۱۴۰۱/۲/۲۰

همانطور که می‌دانیم، به احتمال زیاد گوگل قصد دارد تا از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود موسوم به پیکسل 6a رونمایی کند. به علاوه، به همراه این گوشی اولین ساعت هوشمند گوگل به نام پبکسل واچ نیز معرفی خواهد شد که احتمالا در رده قیمتی اپل واچ سری 7 و سری گلکسی واچ 4 سامسونگ قرار خواهد داشت. البته باید اشاره کرد که زمان رونمایی از جدیدترین محصولات گوگل نامشخص است ولی شایعات زیادی ابراز کرده‌اند که در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O شاهد این دستگاه‌های جدید خواهیم بود. همچنین در کنار محصولات سخت‌افزاری گوگل، انتظار می‌رود از نسخه استاندارد سیستم عامل WearOS 3 نیز پرده‌برداری شود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی گوگل پیکسل 6a بار دیگر لو رفته است که در مقایسه با آنچه قبلا به عنوان مشخصات فنی این گوشی مقرون به صرفه لو رفته بود تا حدودی متفاوت است. در این راستا، برخی از مشخصات فنی گوگل پیکسل 6a در گزارش جدید ضعیف‌تر گزارش‌های دیگر ذکر شده است که مربوط به بخش نمایشگر و باتری می‌شود.

image

 

طبق این گزارش، پیکسل 6a از نمایشگر 6.2 اینچی اولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره خواهد برد در حالی که گزارش قبلی به نمایشگر 120 هرتزی اشاره کرد. البته شایان ذکر است که نرخ نوسازی 90 هرتزی برای پبکسل 6a منطقی‌تر است چرا که گوشی پرچمدار پیکسل 6 نیز به نمایشگر 90 هرتزی مجهز است.

حجم باتری گوشی مقرون به صرفه گوگل نیز در این گزارش برابر با 4500 میلی‌امپر ساعت گزارش شده است که از توان شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. قبلا گزارش شده بود که پیکسل 6a به باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 30 واتی مجهز خواهد شد. قلب تپنده پیکسل 6a نیز تراشه پرچمدار تنسور خواهد بود که آن را در  سری پیکسل 6 نیز دیده بوده‌ایم. به علاوه، انتظار می‌رود جدیدترین گوشی گوگل در یک کانفیگ رم 6 گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که دوربین‌های پیکسل 6a نیز به مانند دوربین‌های سری پیکسل 5 و سری پیکسل 6 از سنسور سونی IMX363 تشکیل خواهد شد. در بخش نرم‌افزار نیز همانطور که انتظار می‌رود پیکسل 6a به اندروید 12 مجهز خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)