خانهاخبار
نرم افزار Private Share سامسونگ راهی آسان برای اشتراک گذاری فایل‌ها

نرم افزار Private Share سامسونگ راهی آسان برای اشتراک گذاری فایل‌ها

اپلیکیشن Private Share سامسونگ باعث می‌شود تا روند به اشتراک گذاری فایل‌ها با دیگران بسیار راحت شود.
۱۴۰۱/۲/۱۹

بروزرسانی جدید نرم افزار Private Share سامسونگ بالاخره برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه شد. به این ترتیب شما می‌‌توانید آسان‌تر از قبل، فایل‌ها، تصاویر یا مدارک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آخرین نسخه از این اپلیکیشن که با ورژن ۱.۱.۲۰.۲۱ همراه بوده و حجمی معادل ۱۰.۷۶ را دارا است، با قابلیت به اشتراک گذاری ۲۰ فایل به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته در این حوزه یک محدودیت وجود دارد و آن هم این است که مجموع حجم فایل‌های انتخابی، نباید بیشتر از ۱۰۰ مگابایت باشد. همچنین نرم افزار Private Share با اپلیکیشن contacts نیز لینک شده به این ترتیب می‌توانید برای ارسال فایل‌ها، به راحتی به مخاطبین خود دسترسی داشته و گزینه مورد نظر برای دریافت فایل‌ها را از این طریق انتخاب کنید.

در نسخه جدید همچنین امکان ویرایش نام فیال‌ها یا مخاطبین برای به اشتراک گذاری میسر شده است. مسئولان سامسونگ همچنین اعلام کرده‌اند که در هنگام اشتراک گذاری اسناد، شورتکات‌هایی نیز در دسترس خواهد بود. اما متأسفانه توضیحاتی در این زمینه ارائه نشده است. شما می‌توانید نرم افزار Private Share را با مراجعه به فروشگاه Galaxy Store دانلود کرده یا در صورت همراه داشتن، آن را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

image

 

اپلیکیشن یاد شده از سال ۲۰۲۰ به همراه امنیت بالا در دسترس کاربران قرار گرفت. به این ترتیب شما می‌‌توانید چند فایل را به صورت همزمان با دوستان، اعضای خانواده یا سایر افراد به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید تاریخی را برای پایان دسترسی فرد یا افراد یاد شده به منظور دسترسی به فایل‌های ارسال شده در نظر بگیرید. زمانی که زمان انتخاب شده به پایان برسد، فایل‌های مذکور دیگر در دسترس نخواهند بود.

شما به عنوان استفاده کننده از محصولات سامسونگ، آیا تا به حال با نرم افزار Private Share کار کرده‌اید؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)