خانهاخبار
iOS 15.5 دوباره API اپل موزیک را برای برنامه‌های شخص ثالث معرفی می‌کند

iOS 15.5 دوباره API اپل موزیک را برای برنامه‌های شخص ثالث معرفی می‌کند

اپل پس از آنکه استفاده از API در اپل موزیک را در iOS 15.4 برای برنامه‌های شخص ثالث غیرفعال کرده بود، این ویژگی را با آپدیت iOS 15.5 دوباره در دسترس قرار خواهد داد.
۱۴۰۱/۲/۱۷

با عرضه iOS 15.4، اپل توانایی تغییر سرعت پخش در برنامه‌های شخص ثالث را با استفاده از API اپل موزیک و محتوای آن غیرفعال کرد. با این حال به نظر می‌رسد اپل اکنون تصمیم گرفته است که این ویژگی را با iOS 15.5 بار دیگر فعال کند.

این گزارش توسط Joe Kun توسعه دهنده اپل منتشر شده است که در انجم توسععه دهندگان اپل شکرت کرده و اعلام کرده که اپل تصمیم قبلی خود مبنی بر غیرفعال کردن تغییر سرعت پخش محتوای اشتراک از اپل موزیک در برنامه‌های شخص ثالث را دوباره ارزیابی کرده و به این نتیجه رسیده است که می‌تواند با خیال راحت این عملکرد را دوباره مانند قبل از انتشار iOS 15.4، فعال کند. او ادامه داده که به این ترتیب این مشکل در بتای چهارم iOS 15.5 برطرف شده است.

image

برنامه‌های شخص ثالث مانند Perfect Tempo می‌توانند سرعت پخش محتوا اپل موزیک را در iOS 15.5 تنظیم کنند

اپل دلیل غیرفعال کردن قابلیت برنامه‌های شخص ثالث با استفاده از API اپل موزیک برای تنظیم سرعت پخش را تا به حال فاش نکرده است، اما با توجه به پست این توسعه دهنده، می توان گفت که این ویژگی به دلیل یک اشکال غیرفعال شده است که به نظر می‌رسد اکنون برطرف شده است.

iOS 15.5 هنوز در مرحله بتا است، بنابراین افراد عادی برای اینکه بتوانند از ویژگی تغییر سرعت پخش در برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنند، باید منتظر بمانند تا این این نسخه از iOS به عرضه عمومی برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)