خانهاخبار
سامسونگ در حال کار روی ساعت‌های هوشمندی با نام کدی «هارت» بوده که احتمالا همان سری گلکسی واچ 5 است

سامسونگ در حال کار روی ساعت‌های هوشمندی با نام کدی «هارت» بوده که احتمالا همان سری گلکسی واچ 5 است

اخیرا شاهد انتشار گزارشی از خبرگزاری Galaxy Club هستیم که به گفته آن، سامسونگ در حال کار روی سه ساعت هوشمند جدید با نام کدی «هارت» است.
۱۴۰۱/۲/۱۷

به تازگی شاهد انتشار گزارش جدیدی از سوی خبرگزاری Galaxy Club هستیم که به ادعای آن، شرکت سامسونگ در حال کار روی سه ساعت هوشمند جدید با نام کدی «هارت» است. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این ساعت‌ها، همان سری گلکسی واچ 5 هستند و یا این شرکت قصد معرفی سری جدیدی در بین محصولات پوشیدنی خود را دارد.

image

 

این ساعت‌ها، شامل مدل‌های هارت S، هارت L و هارت پرو بوده که با گزارشات پیشین مبنی بر وجود یک نسخه پرو در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ، جور در می‌آید. به ادعای این گزارش، سامسونگ قصد تغییر استراتژی خود با سری گلکسی واچ را داشته که در حال حاضر، شاهد عرضه آن در مدل‌های معمولی و کلاسیک هستیم. با توجه به عدم عرضه نسخه جدیدی در سری گلکسی واچ اکتیو از سال ۲۰۱۹، بعید نیست که سامسونگ قصد عرضه سه مدل به طور همزمان برای کاربران با نیاز‌های متفاوت را داشته باشد.

مدل هارت S در بین این سری، کوچک‌ترین ساعت هوشمند بوده و با شماره مدل SM-R90X، در سایز‌های ۴۰ یا ۴۲ میلی متری عرضه خواهد شد. در سوی دیگر، مدل هارت L را داریم که نسخه‌ای بزرگتر بوده و سایز آن احتما بین ۴۴ تا ۴۶ میلی متر است؛ این ساعت هوشمند، شماره مدل SM-R19X را دارد. در نهایت، نسخه هارت پرو را داریم که تنها در یک سایز به بازار آمده و در ماه گذشته نیز شاهد انتشار مطلبی درباره آن بودیم.

گزارش ذکر شده، به استفاده نسل بعدی ساعت‌ هوشمند گلکسی واچ از یک باتری ۵۷۲ میلی آمپری اشاره می‌کرد که نسبت به سری گلکسی واچ 4، یک بهبود جدی محسوب می‌شود. البته همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، هنوز مشخص نیست که سری «هارت»، همان سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 باشند.

image

 

شرکت سامسونگ به احتمال زیاد در رویداد آنپکد سالیانه خود که در معمولا در ماه آگوست برگزار می‌شود؛ از نسل جدیدی گلکسی واچ رونمایی خواهد کرد. درباره سری ساعت‌های هوشمند «هارت» چه می‌اندیشید؟ آیا این نام کدی، مربوط به همان سری گلکسی واچ 5 بوده یا با محصول جدیدی روبرو هستیم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)