خانهاخبار
امکان نمایش ری اکشن به پیام‌ها به واتساپ اضافه شد

امکان نمایش ری اکشن به پیام‌ها به واتساپ اضافه شد

پیام رسان واتساپ در بروزرسانی جدید خود، امکان نشان دادن ری اکشن به پیام‌ها (شبیه به تلگرام) را اضافه کرد.
۱۴۰۱/۲/۱۶

توسعه دهندگان واتساپ امروز اعلام کردند که چند ویژگی دلخواه کاربران که مدت‌ها به دنبال آن بوده‌اند، به تازگی در دسترس‌شان قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌‌توان به قابلیت نشان دادن ری اکشن به پیام‌ها، ارسال فایل‌ها با حجم زیاد و امکان تشکیل گروه‌ها با تعداد اعضای بیشتر اشاره کرد.

اکر به خاطر داشته باشید، اپل ابتدا سیستم نمایش ری اکشن به پیام‌ها را به اپلیکیشن Messages خود اضافه کرد و از آن با نام Tapbacks یاد می‌کرد و پس از آن‌، شاهد اضافه شدن این ویژگی به تلگرام بودیم. حالا شاهد اضافه شدن این ویژگی به پیام رسان نسبتا محبوب WhatsApp هستیم.

این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ارسال ایموجی یا زدن حرف اضافه‌ای، احساس خود نسبت به پیام‌های مختلف را به دیگران القاء کنند. این موضوع باعث می‌شود تا پیام‌های اضافه مبنی بر نمایش واکنش‌ها از گروه‌های کاربری حذف شده و فضای شسته رفته‌تری را در چت‌ها شاهد باشیم.

مانند مسنجر فیس بوک، کاربران WhatsApp نیز به زودی چند ایموجی را زیر هر پیام به عنوان قابلیتی برای نمایش ری اکشن خودشان مشاهده خواهند کرد. البته تعداد این ری اکشن‌ها محدود بوده و نمی‌توانید از تمامی ایموجی‌‌ها در این قسمت استفاده کنید. البته توسعه دهندگان واتس اپ اعلام کرده‌اند که در آینده، امکان پشتیبانی از تمامی ایموجی‌ها و رنگ پوست‌های مختلف به این قسمت اضافه خواهد شد.

image

 

به عنوان قابلیت دیگر، می‌توان به افزایش امکان ارسال فایل تا ۲ گیگابایت اشاره کرد. امکان به اشتراک گذاری فایل توسط این اپلیکیشن از سال ۲۰۱۷ در اختیار کاربران قرار داشت، اما محدودیت ۱۰۰ مگابایتی آن باعث ناامیدی بسیاری از این افراد شده بود و همین موضوع، سبب شده بود تا آن‌ها نیازهای خود را از طریق اپلیکیشن‌های دیگر رفع و رجوع کنند.

افزایش این عدد به ۲ گیگابایت، باعث می‌شود کاربران از این پس با خیال راحت‌تری بتوانند فایل‌های ویدئویی یا مجموعه تصاویر خود را برای دیگران ارسال کنند.

تعداد اعضای گرو‌ه‌ها در این پیام رسان تا به حال به عدد ۲۵۶ محدود بود و به این ترتیب اگر قصد ایجاد یک گروه پر جمعیت را داشتید، نمی‌توانستید چنین کاری انجام دهید. اما جای بسی خوشحالی است که ظرفیت گروه‌های واتساپ از ۲۵۶ به ۵۱۲ نفر ارتقاء پیدا کرده است.

در پستی که در وبلاگ WhatsApp ارسال شده، آن‌ها یادآور شده‌اند که افزایش ظرفیت گروه‌ها در واتس اپ مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا در اختیار تمامی کاربران قرار گیرد. اما امکان نمایش ری اکشن به پیام‌ها و ارسال فایل‌ها با ظرفیت بیشتر با سرعت بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)